خوشحالی پرسپولیسی‌ها از گل الهلال؛

بگومگوی ماهینی با آگیره/ طارمی آقای گل آسیا شد

تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گل‌های دوم و سوم الهلال عربستان به الریان خوشحالی کردند.

بگومگوی ماهینی با آگیره/ طارمی آقای گل آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، شرایط گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا عجیب پیچیده شده است. صعود پرسپولیس به مرحله بعد در گرو شکست دادن الوحده در ورزشگاه آزادی است و همچنین نباختن الهلال عربستان به الریان.

پرسپولیس در حالی با نتیجه 3 بر 2 از الوحده امارات پیش بود که در دیگر بازی این گروه، الهلال با نتیجه یک به 2 از الریان عقب افتاده بود. با این حال گلزنی الهلال در دقیقه 66 توسط عمر خریبین کار را به تساوی کشاند. تماشاگران پرسپولیس که از خبرنگاران پیگیر نتیجه بازی با الهلال بودند، بعد از متوجه شدن گل دوم تیم عربستانی، به شادی پرداختند. دقایقی بعد الهلال گل سوم را هم به ثمر رساند تا شادی تماشاگران کامل شود. 

حرکات و اعتراضات خاویر آگیره سرمربی الوحده در کنار زمین تمام توجهات را به خود جلب کرده است. آگیره به تصمیمات داور و عملکرد بازیکنانش اعتراض می کند و در کنار زمین مشغول داد و بیداد است. همین مسئله انتقاد حسین ماهینی مدافع پرسپولیس را در پی داشت و وی برای لحظاتی با آگیره بگومگو پیدا کرد.

مسئولان ورزشگاه آزادی تعداد تماشاگران حاضر در این بازی را  43 هزار و 160 نفر اعلام کردند.

پرسپولیس تا دقیقه 75 با نتیجه 4 بر 2 از الوحده پیش است. سه گل این مسابقه را مهدی طارمی به ثمر رسانده که با این هت تریک، طارمی در مجموع در لیگ قهرمانان آسیا 6 گله شد و در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر