رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

کودکان و نوجوانان اولویت جدی هلال احمر در حوادث

صابونچی گفت: اولویت جمعیت هلال احمر در زمان وقوع حوادث مانند سیل، کودکان و نوجوانان است.

کودکان و نوجوانان اولویت جدی هلال احمر در حوادث

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در نشست خبری که امروز (یکشنبه بیست و سوم تیرماه) با عنوان سیل مهربانی، با حضور جمعی از ورزشکاران و هنرمندان برگزار شد، اظهار کرد: در روز‌های اولیه که حادثه‌ای رخ می‌دهد تب و تاب زیادی در جامعه ایجاد می‌شود و اشخاص حقیقی و حقوقی تلاش می‌کنند تا به کمک افراد حادثه دیده برسند، اما بعد از گذشت هفته‌ها، کمک‌ها کاهش پیدا می‌کند و می‌توان گفت به فراموشی سپرده می‌شوند.

وی با بیان اینکه بعد از 6 تا 7 هفته نیاز افراد حادثه دیده برای کمک رسانی بیشتر می‌شود، افزود: نیاز افراد به ویژه نیاز‌های روحی بعد از 6 تا 7 هفته بیشتر خواهد شد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه اولویت جدی ما در حوادث کودکان و نوجوانان هستند، گفت: از همان روز‌های اولیه که سیل اتفاق افتاد، جمعی از جوانان آموزش دیده هلال احمر در کمپ‌ها و اردوگاه‌ها قرار گرفتند.

وی افزود: اکنون هم با کمک‌های مردمی مقادیر زیادی لوازم التحریر جمع آوری شده است که در روز‌های آینده آن‌ها را توزیع خواهیم کرد و از افراد سرشناس و مشهور می‌خواهیم تا برای توزیع این اقلام در کنار ما باشند.

صابونچی تصریح کرد: در کنار بازسازی خانه و روستا‌های افراد سیل زده باید به بازسازی روحی این افراد نیز کمک کنیم و ما خوشحال می‌شویم با کمک هنرمندان و ورزشکاران کشور نه تنها در بحران بلکه در طول سال کنار جوانان باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان