ماهان شبکه ایرانیان

قیمت سانگ یانگ رکستون G۴ در بازار میلیاردی شد

رکستون G۴ از جمله خودروهایی بود با ممنوعیت واردات خودرو با چالش های فراوانی مواجه شده و نتوانست به راحتی پا به بازار پرتلاطم و نابسمان کشورمان بگذارد

رکستون G4 از جمله خودروهایی بود با ممنوعیت واردات خودرو با چالش های فراوانی مواجه شده و نتوانست به راحتی پا به بازار پرتلاطم و نابسمان کشورمان بگذارد.
با وجود آنکه حساب های مالی شرکت واردکننده این خودرو یعنی رامک خودرو به دلیل شکایت های مردمی مسدود شده بود اما این شرکت موفق شد سرانجام پس از ماه ها تلاش و بدعهدی در زمینه تحویل خودرو، «رکستون G4» را از گمرک ترخیص کرده و به مشتریان خود تحویل دهد.
گفته می شود شکایت های مردمی در خصوص پی گیری وضعیت خودروهای پیش‌خریدشده سبب شده است که حساب‌های مالی برخی از شرکت‌ها از جمله رامک خودرو تا مشخص شدن مشکلات و رفع نارضایتی مشتریان شاکی، مسدود شود.
سانگ یانگ رکستون G4 به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می تواند حداکثر بیش از 220 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. جعبه دنده نصب شده روی رکستون G4 از نوع 6 سرعته تیپ ترونیک است. رکستون G4 مجهز به شاسی نردبانی جدا از بدنه است و وزن بالای آن و دیفرانسیل متفاوت این خودرو باعث شده تا قابلیت آفرود سانگ یانگ رکستون G4 در سطح بسیار خوبی باشد.
پیش فروش اولیه این خودرو با قیمتی در حدود 320 الی 330 میلیون تومان انجام و قرار بود که نمونه های اولیه در سال گذشته وارد بازار کشورمان شوند اما متاسفانه ممنوعیت واردات دامن این خودرو را نیز گرفت.
در حال حاضر قیمتی که فروشندگان برای این محصول اعلام کرده‌اند بین 1 میلیارد تا 1 میلیارد و 100 میلیون تومان است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان