معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی خبر داد؛

امدادرسانی مستقیم ۳۵۰ سازمان مردم نهاد در استان های سیل زده

اکبری گفت: ۳۵۰ سازمان مردم نهاد به صورت مستقیم به مردم سیل زده امدادرسانی کردند.

امدادرسانی مستقیم 350 سازمان مردم نهاد در استان های سیل زده

امدادرسانی مستقیم 350 سازمان مردم نهاد در استان های سیل زدهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال اکبری معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی در مراسم امضای تفاهم نامه‌ای که عصر امروز (یک شنبه 23 تیرماه) با سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: در سیل اخیر همکاری خوبی بین سازمان‌های مختلف صورت گرفت که یک کار بزرگ و ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه همکاری و نزدیکی بین سازمان‌ها یکی از دستاورد‌های مهم سیل بوده است، گفت: سازمان‌های مردم نهاد در سیل اخیر نشان دادند که به بلوغی در از همکاری و خدمت رسانی رسیده اند.

اکبری تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که انجام دادیم از هفته دوم در سیل گلستان سازمان‌های مردم نهاد در حوزه بهداشت و درمان وارد شدند که سبب همکاری و همدلی خوبی بود.

وی عنوان کرد: 350 سازمان مردم نهاد به صورت مستقیم به مردم سیل زده امدادرسانی کردند و بیش از هزار و 200 سازمان هم به صورت غیر مستقیم کمک کردند.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی با بیان اینکه سیل اخیر 22 استان را متاثر کرد،گفت: در این مدت که حادثه سیل رخ داد سازمان‌های مردم نهاد، کمک روانی شایانی به سیل زدگان کردند.

اکبری مطرح کرد: حجم حادثه‌ای که در سیل رخ داد بسیار زیاد بود، اما در کوتاه‌ترین مدت افراد در سازمان‌های دولتی و غیر دولتی حضور پیدا کردند.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی گفت: بیش از 1600 تیم مددکاری در استان‌های سیل زده حضور پیدا کردند و خدمات بهداشتی و درمانی انجام دادند.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که آسیب دیده است نیاز‌های خاصی دارد که باید به آن رسیدگی شود، تصریح کرد: تقریبا 8 هفته بعد از بحران نیاز‌ها شروع می‌شود بنابرهمین باید تشکل‌ها با قدرت بیشتر با هماهنگی‌هایی که دارند بتوانند در کنار مردم حضور پیدا کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان