دبیر شورایعالی مناطق آزاد:

رهبر فکری دولت دهم پشت سر یکی از نامزدهاست

آبادان – دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: رهبر فکری گروه دولت های نهم و دهم در پشت سر یکی از نامزدهای فعلی انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد.

رهبر فکری دولت دهم پشت سر یکی از نامزدهاست

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ترکان شامگاه امروز در حاشیه افتتاح ستاد مرکزی حسن روحانی در آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصویری که در این دو هفته پیش رو وجود دارد، جهت گیریهای تمامی کاندیداها را  روشن می کند. 

وی با اشاره به ورود سایر کاندیداها به موضوع انتخابات ریاست جمهوری افزود: ضمن احترام به تمامی آنان، اما امروز خط کشی ها روشن تر شده است به نحوی که رهبر فکری گروه دولت نهم و دهم در پشت سر یکی از کاندیداها و سازمان سیاسی جبهه پایداری نیز در پشت سر یکی دیگر از نامزدها قرار گرفته اند.

وی اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده آن است که تصاویر اکنون شفافتر است و مردم روشن تر می توانند انتخاب کنند.

ترکان تصریح کرد: به طور تقریبی تمام کادر سیاسی و مدیریتی دولتهای نهم و دهم پشت سر یکی از کاندیداها قرار گرفته اند و این بدان معناست که جریان فعلی که در اطراف این کاندیدا صحبت می کنند ادامه جریان دولت نهم و دهم است و این موضوع تصمیم گیری و انتخاب مردم را روشن تر می کند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد یادآور شد: مردم به این ترتیب می توانند تصمیم بگیرند که مسیر دولت یازدهم ادامه پیدا کند یا خط مشی دولت نهم و دهم بر کشور حاکم شود.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر