وحید امیری: حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا داریم

هافبک پرسپولیس می‌گوید تیمش حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا دارد.

وحید امیری: حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا داریم

به گزارش ایسنا، وحید امیری پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل الوحده امارات که منجر به صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شد اظهار کرد: بازی خیلی سخت بود. هر دو تیم شانس صعود داشتند. خدا کمک کرد و ما سه امتیاز بازی را گرفتیم. اگر از این مرحله صعود نمی‌کردیم مزد زحمات‌مان را در این فصل نمی‌گرفتیم. تمام تیم زحمت کشیدند تا با قهرمانی در لیگ برتر از گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کنیم.

او درباره خوشحالی هواداران در حین دیدار تیمش مقابل الوحده از پیروزی الهلال مقابل الریان گفت: فکر می‌کنم الهلال با حساب 4 بر 3 الریان را شکست داد. خوشحالم که این اتفاق رخ داد. مشخص بود که آن‌ها از موضوعی خوشحال هستند. به خاطر اسم ایران خوشحالم نه فقط پرسپولیس. ما تیم خوبی داریم. حرف‌های زیادی در آسیا برای گفتن خواهیم داشت. امیدوارم امسال به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درباره تجربه‌اش از حضور در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما در نفت تیم منجسمی داشتیم اما در پرسپولیس هم انسجام داریم و هم هوادار.

او در پاسخ به این سوال که با نتایج پرسپولیس و احتمال صعود تیم ملی به جام جهانی سال رویایی را پشت سر می‌گذارد گفت: لطف خدا شامل حال من شده که با دو مربی خوب کار می‌کنم. کی‌روش در دنیا زبانزد است و برانکو هم نیاز به تعریف من ندارد. امیدوارم این چیزهایی که شما می‌گویید به عرصه ظهور برسد.

امیری درباره پرداخت نشدن مطالباتش در دوران حضور در نفت تهران گفت: اصلا نمی‌دانم چه بگویم. ما به بالاترین مرجع رسیدگی که فدراسیون فوتبال است این تخلف را اعلام کرده‌ایم اما فدراسیون تاکنون برای ما کاری انجام نداده است. این مشکلی است که در ایران وجود دارد و امیدوارم برطرف شود. یک سال بدون دستمزد بازی کرده‌ایم و حالا اداره مالیات، پولی را از ما می‌خواهد که تاکنون دریافت نکرده‌ایم.

او درباره بازی با لخویا قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی است. مطمئن باشید کار راحتی نداریم. پرسپولیس تیمی است که از گروه مرگ بالا آمد. امیدوارم از بازی با لخویا هم سربلند بیرون بیاییم.

بازیکن پرسپولیس درباره پرداخت مطالباتش در پرسپولیس گفت: تا این لحظه که در اینجا هستم چیزی پرداخت نشده امیدوارم پولی را به بازیکنان بدهند.

وی در پایان درباره خرید چند بازیکن توسط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکن در پست او گفت: پست تخصصی من هافبک چپ است و امیدوارم عملکرد بهتری در ادامه داشته باشم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر