شیران خبرداد؛

پرداخت ۶ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان در استان تهران

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از پرداخت ۶ میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومانی وام قرض الحسنه به نیازمندان خبر داد.

پرداخت 6 میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان در استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شیران مدیر کل کمیته امداد استان تهران به اهداف صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و گفت: : ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه به صورت هدفمند، بدون دریافت کارمزددر مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع از مهم‌ترین اهداف صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است.

وی به زمینه‌های پرداخت تسهیلات صندوق امداد ولایت اشاره کرد و افزود: پرداخت وام‌های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در زمینه ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن، اشتغال به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه این صندوق از سپرده گذاری خیران، ادارات وسایر دستگاه‌ها استقبال می‌کند و طبق تفاهم نامه به معرفی شدگان طرف مقابل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند، گفت: برنامه ریزی هدفمند برای جذب سپرده‌های مردمی، تسریع در ارائه تسهیلات و پیگیری وصول مطالبات از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق است.

شیران ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 4495 نفر در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران سپرده گذاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 6 میلیارد و 448 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است، ادامه داد: این مبلغ برای 1233 فقره تسهیلات کارگشایی به میزان چهار میلیارد و 671 میلیون تومان، 132 فقره تسهیلات اشتغال زایی به مبلغ یک میلیارد و 448 میلیون تومان 32 فقره برای مسکن شامل ودیعه و کمک هزینه خرید به مبلغ 329 میلیون تومان اختصاص یافته است.

شیران به سقف پرداختی تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت اشاره و بیان کرد: سقف پرداخت تسهیلات کارگشایی تا پنج میلیون تومان، ودیعه مسکن 15، تسهیلات اشتغال زایی و خرید مسکن تا 30 میلیون تومان است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع را از مزایای این صندوق عنوان کرد.

شیران همچنین به تعداد شعب و عاملین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران اشاره کرد و ادامه داد: دو شعبه از این صندوق در کلان شهر تهران واقع در خیابان فرجام و خیابان مالک اشتر و 44 عامل در دفاتر کمیته امداد سراسر استان کار پرداخت تسهیلات به نیازمندان را برعهده دارند.

وی یاد آور شد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است که سپرده گذاران و وام گیرندگان می‌توانند به آسانی از خدمات این صندوق استفاده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان