دانستنی‌های سربازی/

چگونه تاریخ اعزام به سربازی تمدید می شود؟

درباره نحوه تمدید تاریخ اعزام به خدمت سربازی بیشتر بدانید.

چگونه تاریخ اعزام به سربازی تمدید می شود؟

چگونه تاریخ اعزام سربازی تمدید می شود؟به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که معاف از رزم هستند، درباره تمرین و شرکت در مراسم رژه سوالاتی دارند که در این گزارش پاسخ خواهیم داد.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، افراد معاف از رزم فقط کاری که بیماری افراد را تشدید می‌کند انجام نمی‌دهد و در بقیه موارد فرقی با سایر سربازان ندارند.

همچنین؛ برخی از سربازان وظیفه که کسری جبهه پدرشان را تحویل کارگزینی یگان داده‌اند، درباره امکان واگذار کردن کسری به برادر و استفاده نکردن خود سرباز از کسری خدمت سوالاتی دارند که بهتر است بدانند: اگر کسری ثبت نشده باشد، پدر میتواند برود ابطال کند، اما اگر برای فرد ثبت شده باشد امکان واگذاری وجود ندارد.

گفتنی است؛ برخی دیگر از مشمولان خدمت وظیفه عمومی درباره نحوه اقدام برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت سوالاتی دارند که در ادامه این گزارش پاسخ خواهیم داد.


بیشتر بخوانید: زمان حذف کسری خدمت سربازی ایثارگری و جانبازی مشخص شد


مطابق قوانین؛ برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام، باید به یکی از دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ 10) در شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنید.

همچنین؛ درخواست شما توسط وظیفه عمومی بررسی می‌شود و چنانچه دارای معاذیر موجه برای تعویق اعزام باشید، اعزام شما به تعویق خواهد افتاد.  بهر حال پس از گذشت 48 ساعت برای اطلا‌ع از نتیجه درخواست خود مجدداً به دفتر پلیس‌+ 10 مراجعه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان