وحید امیری:

بازی سختی انجام دادیم/ لخویا خطرناک تر از الوحده است

هافبک - مهاجم پرسپولیس با بیان اینکه دیدار سختی را برابر الوحده برگزار کردیم، گفت: این تیم هیچ شانسی برای پیروزی مقابل ما نداشت.

بازی سختی انجام دادیم/ لخویا خطرناک تر از الوحده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش برابر الوحده امارات در ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی را انجام دادیم و توانستیم به یک برد دلچسب دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: البته الوحده دقایقی فشار زیادی بر روی ما آورد و حتی توانست به دو گل دست پیدا کند اما در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط بودیم و اجازه خودنمایی به الوحده نداده و توانستیم دو گل دیگر وارده دروازه حریف کرده و پیروز میدان باشیم.

امیری همچنین افزود: ما یک بازی سخت در برابر لخویا داریم و باید تمام تمرکزمان را برای آن دیدار بگذاریم تا بتوانیم با پیروزی مقابل این تیم به دور بعد صعود کنیم.

امیری در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود حواشی بوجود آمده که پرسپولیس نتواند موفق باشد گفت: به شما اطمینان می دهم که هیچ حاشیه ای در تیم وجود ندارد و این تیم هم در لیگ قهرمانان و هم در فصل آینده موفق خواهد شد.

وی در پایان و در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس نیز گفت: این مشکلات در هر تیمی وجود دارد و مسئولان باشگاه قول داده اند که هر چه زودتر آن را حل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر