ضرر پژو سیتروئن در پی تحریم های ایران

با توجه به گفته های شرکت پژو سیتروئن مهمترین عامل کاهش فروش این شرکت در کشورمان اعمال مجدد تحریم‌های آمریکاست

با توجه به گفته های شرکت پژو سیتروئن مهمترین عامل کاهش فروش این شرکت در کشورمان اعمال مجدد تحریم‌های آمریکاست.
به نقل از ایرنا، فروش پژو سیتروئن در نیمه نخست سال 2019 به دلیل خروج از ایران کاهش یافته و در چین نیز به دو سوم رسیده است.
گفته می شود میزان فروش خودرو های شرکت پژو سیتروئن که تحت عنوان برندهای پژو، سیتروئن، دی اس، اوپل و واکسول به مشتریان این شرکت عرضه می شود در نیمه نخست سال 2019 با 12.8 درصد کاهش همراه بوده است.
این شرکت در مدت زمان مذکور در چین و آسیای جنوب شرقی نیز 30 درصد کاهش فروش را تجربه کرده است.
پژو سیتروئن محصولات خود در کشور چین را به واسطه شرکت چینی دانگ فنگ ارائه می دهد. این شرکت در سال 2014 حدود 724 هزار دستگاه به فروش رسانده و با گذر زمان استقبال چینی‌ها از محصولات دانگ فنگ کاهش یافته است.
از طرف دیگر میزان فروش پژو سیتروئن در کشورهای مثل ترکیه و آرژانتین نیز با کاهش 45 درصدی همراه بوده است.
به همین دلیل پژو سیتروئن به دنبال آن است که با اتخاذ تدابیر و تصمیم های صحیح مدیریتی میزان فروش محصولات خود به‌ خصوص در کشور چین را افزایش دهد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر