مدل های دیجیتال مارکتینگ

بهترین شرکت مشاوره دیجیتال مارکتینگ را چگونه انتخاب کنیم ؟

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فالیت هایی که در حوزه دیجیتال و بر پایه اینترنت انجام می شود گفته می شود. دیجیتال مارکتینگ در واقع روشهای روشی نوین و فراتر از روشهای بازاریابی سنتی است. چرا که با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه بسیاری از افراد از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند و بسیاری از نیازهای خود را از طریق اینترنت و فضای دیجیتال مرتفع می کنند.

دیجیتال مارکتینگ شامل ابزار های بسیار کلیدی همچون طراحی سایت در تهران و شهرستان ها ، سئو سایت ، تبلیغات اینترنتی همچون گوگل ادورز ، تبلیغات بنری ، تبلیغات رپورتاژ آگهی در سایت های خبری ، ایمیل مارکتینگ ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و ... است. برای یافتن بهترین شرکت مشاوره دیجیتال مارکتینگ در ابتدا باید با دیجیتال مارکتینگ آشنا شویم.

در دنیای پر رقابت امروز شما می بایست در این حوزه فعالیت داشته باشید تا از رقبای خود عقب نمانید و با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در خصوص دیجیتال مارکتینگ و مزایای آن و همچنین خدمات دیجیتال مارکتینگ صحبت کنیم و همچنین به شما در خصوص انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران راهنمایی هایی را ارائه میکنیم.

مدل های دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

شاید بتوان گفت بهترین مدل دیجیتال مارکتینگ seo  است. در واقع این روش از جمله روش های پر رقابت و کم هزینه در مقایسه با سایر روش هاست و به شما کمک میکند تا در موتورهای جستجو مثل گوگل و یاهو و بینگ وب سایت شما در صدر نتایج به نمایش در بیاید.

امروزه روال تصمیم گیری و انتخاب برای کارهای کوچک و بزرگ و خدمات مختلف تغییر پیدا کرده و اکثر افرارد از طریق جستجو در گوگل به نیاز خود دست پیدا میکنند این نیاز ممکن است خرید لباس ، سفارش غذا یا کالا باشد و حتی میتواند جستجو در خصوص پیدا کردن یک تعمیرکار  در حوزه محل زندگی او باشد.

در واقع سئو مجموعه راهکارهایی است که میتواند از طریق بهینه سازی سرعت سایت،درج و انتشار محتوا، حل مشکلات تکنیکی و لینک سازی داخلی و خارجی وب سایت شما باشد. و نهایتا منجر به نمایش وب سایت شما در صدر نتایج گردد و در نهایتا فروش بیشتر و مخاطبان بیشتری را به شما عرضه کند.

بازایابی محتوا (CONTENT MARKETING)

این روش هم یکی از روشهایی است که می تواند اعتماد مشتری را برای شما به همراه داشته باشد و در این حالت شما با نوشتن محتوایی که نیاز کاربر را مرتفع میکند حس اعتماد را به او القا میکنید و در این حالت این مشتری است که به سمت شما خواهد آمد.

این روش هم یکی از روشهایی است که میتواند زیر مجموعه باریابی موتورهای جستجو seo  باشد چرا که جمله محتوا پادشاه وب سایت شماست و این را همه افراد قبول دارند. این محتوا می تواند حتی در قالب یک ویدئو یا یک بنر تبلیغاتی عرضه شود.

بازاریابی شبکه های اجتماعی (social media)

شبکه های اجتماعی که امروزه مورد استقبال بسیاری از مردم در اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است و برخی از مردم زمان زیادی را در طول روز در آن مشغول هستند باعث شده تا بستری برای تبلیغات و جذب مشتری برای کسب و کارها فراهم شود. در این روش شما حتما نمی بایست که وب سایت داشته باشید بلکه ممکن است شما یک کسب و کار خانگی داشته باشید و از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به فعالیت کنید و در نهایت مشتری جذب کنید.

تبلیغات کلیکی (PPC)

این روش مختص افرادی است که وب سایت دارند و به دنبال نتیجه گیری سریع هستند و البته به لحاظ مالی هم عدد قابل ملاحظه ای را میخواهند صرف کنند و همین طور شاید صبر و حوصله یا دانش سئو را ندارند و میخواهند سئو را دور بزنند در این حالت به ازای هر کلیک کاربر مبلغی را پرداخت میکنند و این هزینه در واقع به موتورهای جستجو مثل گوگل پرداخت خواهد شد و البته که شرکت ها به عنوان واسط در این خصوص به شما کمک میکنند.

ایمیل مارکتینگ

این روش هم از جمله روشهای پر بازده در حوزه دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود. و از این طریق شما کاربران را از طریق ایمیل به وب سایت خود و یا محصول خود هدایت می کنید.

تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین انتشار محتوای شما در سایتهای پر بازدید و یا درج بنر شما در دیگر وب سایت هاست که در قبال آن هزینه پرداخت میکنید.این تبلیغات میتواند به عنوان رپورتاژ آگهی باشد که در این صورت هم میتواند از جمله راهکارهای رشد وب سایت و بازدید شما در حوزه SEO  باشد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ علمی است که شما را در بهبود فرآیند بازاریابی کمک می کند و برای مدیران و صاحبان کسب و کار در دنیای امروز می تواند تاثیرگذار باشد تا بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند از این رو برخی از افراد علاقه دارند که خود این علم را بیاموزند و یا حتی در این خصوص اطلاعاتی را کسب کنند تا بتوانند تجزیه و تحلیل انجام دهند ما به شما پیشنهاد میکنیم به دنبال راهکارهای درست و نتیجه بخش باشید و بسته به بودجه ای که دارید از این راهکارها استفاده کنید. در راستای همین امر میتوانید در دوره آوزش دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینتن شرکت کنید.

از مزایای آموزش دیجیتال مارکتینگ در آکادمی اینتن می توان به اساتید با تجربه و موفق این مججموعه اشاره کرد که میتوانند به راحتی با تحلیل پروژه شما و ارائه راهکار مناسب به شما  کمک کنند و شما را در مسیر درست و اصولی قرار دهند.

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران

شرکت اینتن متشکل از نیروی جوان و با انگیزه و تیم فنی متعهد در طی دهه گذشته توانسته با ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به مشتریان خود به عنوان بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران از دیدکاربران شناخته شده است و در این حوزه صدها پروژه موفق و به نام را به ثبت برساند.

شرکت اینتن یکی از هلدینگ های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ است که شرکت های اینتن کلود ، رپورتاژ ادز ، زوم تک و ... زیر مجموعه این هلدینگ است. به شما پیشنهاد میکنیم چنانچه قصد دارید تا تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید حتما از راهکارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. همکاران ما با ارائه مشاوره رایگان در خصوص دیجیتال مارکتینگ شما را در این حوزه کمک خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان