نماینده سنندج در گفتگو با مهر:

دخالتی در تائید و رد صلاحیت هانداشتم/مشارکت حداکثری اولویت اصلی

سنندج – نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: اعضای هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کردستان مشخص اند و من هیچ گونه دخالتی در تائید و رد صلاحیت ها نداشتم.

دخالتی در تائید و رد صلاحیت هانداشتم/مشارکت حداکثری اولویت اصلی

سید احسن علوی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: طی چند روز اخیر مباحثی در خصوص دخالت های بنده در خصوص تائید و یا رد صلاحیت افراد برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای کردستان منتشر شده است که تمامی این موارد شایعه است و از اساس کذب است.

وی ادامه داد: سه نفر از نمایندگان کردستان به عنوان اعضای هیات نظارت استان در بحث انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها فعالیت می کنند و آنها بر اساس قانون عمل کرده و من نیز در جایگاه نظارتی خود به قانون عمل می کنم و به هیچ عنوان نه از فرد خاصی حمایت کرده و یا اینکه در خصوص رد صلاحیت افراد دخالت نکرده ام.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: ساز و کار تائید و رد صلاحیت افراد برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کردستان مشخص است و اعضای هیات های نظارت شهرستانی و استانی در قالب این ساز و کار قانونی فعالیت کرده و نمی توانند سلایق را در این بخش اعمال کنند.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به حضور حداکثری داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در سراسر کشور به ویژه استان کردستان، افزود: به هیچ عنوان در طول زمان بررسی صلاحیت ها به اعضای هیات های نظارت هیچ سفارشی نداشته ام و انتظار می رود که افراد سودجو دست از این شایعه سازی ها بردارند چرا که ادامه این روند هیچ سودی برای جامعه به دنبال ندارد.

علوی ضمن استقبال از حضور سلایق و گروه های مختلف در انتخابات های مختلف در کشور به ویژه شورای اسلامی شهر و روستاهای کردستان، عنوان کرد: حضور افراد مختلف می تواند زمینه برای انتخاب درست و مناسب را برای مردم فراهم کند و در همین راستا همه باید از حضور مردم برای عرض اندام در این عرصه استقبال کنیم و به سمت و سوی برگزاری انتخاباتی پرشور حرکت کنیم.

وی یادآور شد: نکته مهمتر اینکه من حدود 10 روز در ایران نبودم و در قالب گروه پارلمانی به سفر خارج از کشور رفته بودم و متاسفانه عده ای با شایعه سازی اعلام کرده بودند که سید احسن علوی در رد و یا تائید صلاحیت شوراهای اسلامی به ویژه در شهر سنندج دخالت کرده است که این حرف شایعه است و از اساس کذب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان