ویلاسازی یک میلیارد تومانی برخی خوش‌نشینان در دماوند

خبرگزاری ایسنا: جواد خردمند در سفر به اردبیل و در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهار کرد: ما در منطقه دماوند با توجه به جذابیتی که وجود دارد شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز با استفاده از روش سودجویانه بودیم که به محض اطلاع در منطقه حاضر شده و قلع و قمع واقعی را انجام دادیم.


وی خاطرنشان کرد: درر این قلع و قمع 80 مجموعه ساخته شده تخریب شد و میلیاردها تومان حیف و میل بیت‌المال به خزانه بازگشت.


فرمانده یگان حفاظت وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به هیچ وجه در مقابل زمین‌خواران و افراد سودجو کوتاه نیامده و مسامحه‌ای نخواهیم کرد، گفت: ما از مردم انتظار داریم تا در هنگام خرید زمین از مدیریت املاک و یگان حفاظت استعلام کرده و اقدام به خرید زمین در اراضی ملی نکنند.


وی افزود: اخیرا نیز عده‌ای با نفوذ و به روش غیرقانونی نسبت به ساخت مستحدثات در منطقه سولقان کرده بودند که به زودی با صدور حکم قضائی قلع و قمع در این منطقه انجام می‌شود.


فرمانده یگان حفاظت وزارت راه و شهرسازی با قدردانی از تلاش یگان حفاظت استان اردبیل در اجرای احکام و بازگرداندن اراضی ملی به بیت‌المال تصریح کرد: هم در شهرستان پارس‌آباد و هم پروژه راه آهن رفع تصرف و معارض انجام شده و در حقیقت شاهد حفظ حقوق بیت‌المال هستیم.


خردمند تعامل سازنده دستگاه‌های مختلف اجرایی را در استان قابل تقدیر خواند و افزود: با محوریت سازمان ملی زمین و مسکن از مهرماه سال 94 فعالیت این یگان آغاز شد و ما در همه استان‌ها این یگان را فعال کردیم به طوری که بیش از 99 درصد پرونده‌های مربوط به تصرف و تعرض به اراضی ملی تعیین تکلیف شده که در این زمینه استان اردبیل یکی از استان‌های فعال کشور است.


وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا یک شماره تلفن چهاررقمی را برای اطلاع‌رسانی مردم اعلام کنیم تا با برقراری ارتباط مردمی در جریان برخی تصرفات و تعرض به اراضی ملی قرار گیریم.


در این جلسه فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل نیز گفت: ما از ابتدای سال 96 فعالیت‌مان را در قالب یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل آغاز کردیم به طوری که در ابتدای کار همکاران ما دوره‌های ضابطین خاص را گذراندند و در ادامه آموزش مبانی انتظامی و همچنین تجهیز مراکز یگان را در شهرستان‌ها به نیروی انسانی، امکانات خودرویی و تجهیزات مورد نیاز شاهد بودیم.


وی خاطرنشان کرد: در این دو سال بیش از 45 درصد نیروها و تجهیزات خودرویی ما در بیش از 10 شهرستان افزایش یافته و شاهد معارفه مسئولن یگان حفاظت در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان انتظامی و قضائی بودیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان