دادستان ملارد خبر داد؛

ضاربان طلبه ناهی از منکر در ملارد بازداشت شدند

جبله درباره حادثه مصدوم شدن طلبه جوان در شهرستان ملارد توضیحاتی داد.

ضاربان طلبه ناهی از منکر در ملارد بازداشت شدند
ضاربان طلبه ناهی از منکر در ملارد بازداشت شدندبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد جبله دادستان ملارد گفت: به محض دریافت گزارش پرونده توسط دادستانی ملارد، به پرونده ورود کردیم و دستور بازداشت ضاربان صادر شد.

او گفت: راننده خودرو‌های پژو 206 و دنا دستگیر شدند و برای بررسی بیشتر تحویل پلیس امنیت اخلاقی و عمومی قرار گرفتند.

به گفته دادستان ملارد 5 نفر درباره این موضوع دستگیر شدند که ممکن است همه این افراد در پرونده دخیل نباشند و یا بلعکس درخصوص این پرونده مجرم شناخته شوند، لذا باید تحقیقات درباره آن‌ها انجام شود.


بیشتر بخوانید: +18/ماجرای حمله وحشیانه 6 جوان مست به 2 طلبه در بستنی فروشی+عکس 


جبله ادامه داد: موضوع حادثه از این قرار است که فرد مضروب یک طلبه است و در زمان وقوع درگیری غیر ملبس بوده و در آن زمان نگاهی به افراد بدحجاب کرده است، لذا از طرف دیگر افراد به جای آنکه حیا کنند درگیری ایجاد کردند و این حادثه منجر به مصدوم شدن طلبه شد.

طبق اظهارات دادستان ملارد جرم متهمان اخلال در نظم و آسایش عمومی است و براساس اعمال ماده 614 تعزیرات بحث دیه و شاکی خصوصی مشمول این درگیری نیست و تخفیفی برای متهمان اعمال نخواهد شد.

جبله تصریح کرد: دادستانی برای اجرای مقررات درباره موضوع حجاب و عفت تعارفی با هیچ شخصی ندارد و با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم و عفت عمومی کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان