فرد معترض به وضعیت بازداشتگاه مرزی آمریکا بر اثر شلیک نیروهای امنیتی جان باخت

پلیس آمریکا از مرگ فرد معترض به بازداشتگاه‎های مرزی این کشور که اخیرا مورد تیراندازی نیروهای امنیتی قرار گرفته بود خبر می‎دهد. تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۳۷۹۱

فرد معترض به وضعیت بازداشتگاه مرزی آمریکا بر اثر شلیک نیروهای امنیتی جان باختبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ فرد معترض به بازداشتگاه‎های مرزی آمریکا که اخیرا از سوی پلیس این کشور هدف تیراندازی قرار گرفته بود بر اثر شدت جراحان جان باخت.
 
به گزارش آسوشیتدپرس، پزشکی قانونی آمریکا اعلام کرده که شخصی به نام "ویلم ون اسپرانس" 69 ساله صبح یک شنبه در بیرون از محوطه بازداشتگاه Tacoma به قتل رسید.

تیراندازی در پی اعتراضات در نزدیکی بازداشتگاه مرزی صورت گرفت که وزارت امنیت ملی آمریکا از آن برای نگهداری از مهاجرانی که روند اخراج آن‌ها تعلیق شده مورد استفاده قرار می‎داد.

در این بازداشتگاه مرزی همچنین والدین مهاجری هستند که از فرزنداشان به دلیل سیاست تحمل صفر دونالد ترامپ جدا شده‎اند.
 
سخنگوی پلیس بازداشتگاه مرزی Tacoma می‎گوید که تحقیقات در خصوص تیراندازی ادامه دارد و اطلاعات جدید پس از به روز رسانی ارائه خواهد شد.

یک روز پس از به قتل رسیدن این معترض، در حدود 100 نفر در بیرون از محوطه بازداشتگاه تجمع کرده و فریاد‌های اعتراض آمیزی از شرایط بحرانی مهاجران و طرح جدید ترامپ برای دستگیری مهاجران غیرقانونی سر دادند.

یکی از اتهامات فرد کشته شده حمله به پلیس در زمان برگزاری اعتراضات در بیرون از بازداشتگاه مرزی در سال 2018 بود.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که این فرد به دلیل واکنش نشان دادن به پلیس مرزی که قصد دستگیری یک جوان 17 ساله را داشت بازداشت شده بود.
 
به گفته پلیس آمریکا، موج اعتراضات اخیر باعث شد تا بیش از 2 هزار نفر خود را به یکی از بازداشتگاه مرزی برسانند و در رفتاری اعتراض آمیز پرچم آمریکا را پایین بکشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان