امام خبر داد؛

راه اندازی ۲ ایستگاه محمدیه و بسیج از خط ۷ مترو تا پایان مرداد ماه

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از بهربرداری ۲ ایستگاه در خط ۷ مترو تا پایان مردادماه خبر داد.

راه اندازی 2 ایستگاه محمدیه و بسیج از خط 7 مترو تا پایان مرداد ماه

راه اندازی 2 ایستگاه محمدیه و بسیج از خط 7 مترو تا پایان مرداد ماهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اظهار کرد:بخش شرقی خط 7 مترو تا پایان مرداد ماه در حدفاصل ایستگاه بسیج و مهدیه با 2 ایستگاه بسیج و محمدیه به بهربرداری می‌رسد.

وی گفت: ایستگاه محمدیه یک ایستگاه تقاطعی با خط یک مترو است.

وی گفت: ایستگاه بعدی مورد نظر در مدار بهره‌برداری، ایستگاه مهدیه است که در تقاطع خط 3 قرار دارد و تبادل سفر بین خط 7 و 3 انجام می‌شود.

در ادامه این بازدید شعاعی مدیر تجهیزات خط 7 مترو تهران درباره مشخصات تهویه ایستگاه بسیج اظهار کرد: در طرح نهایی که برای خط 7 در نظر گرفته شده مشابه سایر خطوط مترو تهران در داخل هر ایستگاه 3 اتاق تهویه در نظر گرفته شده است.

شعاعی گفت: این طرح بر اساس سر فاصله 2 دقیقه است و در خط 7 برای اولین بار در طراحی اتاق‌های تهویه یک سری بهینه سازی‌هایی نسبت به سامانه‌های تهویه سایر خطوط مترو تهران انجام شده است.

مدیر تجهیزات خط 7 مترو تهران گفت: در سامانه تهویه خط 7 مترو تهران برای اولین بار به جای ایر واشر‌های سنتی از ایر واشر‌های مه پاش استفاده شده است که آب را با فشار بالاتری اسپری می‌کنند و تا 70 درصد می‌توانند هزینه‌های مصرفی آب، برق و تعمیر و نگهداری را کاهش دهد.

او گفت: برای کل خط 27 ناحیه کنترلی تهویه در نظر گرفته شده و فن‌ها متناسب با نواحی نصب شده‌اند و مقداری از آن‌ها کاملا راه‌اندازی شده است.

علی امام در ادامه افزود: ایستگاه بسیج از جمله ایستگاه‌هایی است که در خرداد ماه 96 یک بار افتتاح شده بود و در حال حاضر که دوباره افتتاح می‌شود، به علت تکمیل ایستگاه است.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: 2 مورد از مهم‌ترین سامانه‌هایی که باید راه‌اندازی می‌شد، سامانه تهویه و سیگنالینگ است که این 2 سامانه را نداشت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان