ماهان شبکه ایرانیان

۴ راه برای خوش طعم شدن چای سبز

چای سبز توامان دو مزیت دارد: برای سلامتی شما خوب است و مزه‌اش هم عالی است. اما حتی خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها هم ممکن است تکراری و کمی خسته‌کننده شوند.

سرویس سبک زندگی فردا: چای سبز توامان دو مزیت دارد: برای سلامتی شما خوب است و مزه‌اش هم عالی است. اما حتی خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها هم ممکن است تکراری و کمی خسته‌کننده شوند. پس در این مقاله به نقل از بازده  با ما همراه شوید تا 4 راه خوش طعم شدن چای سبز را به شما بگوییم.
 
4 راه خوش طعم شدن چای سبز 

در اینجا 4 راه خوش طعم شدن چای سبز به شما معرفی می‌شود:
 
 1. چای سبز آنایس-هل-میخک

سال گذشته که سفر کوتاهی به نیویورک داشتیم یکی از اقوام‌مان ما را با این نوع از چای سبز آشنا کرد. یک لیوان چای سبز دم کرد و یک گلبرگ گل آنایس، دو تا پوسته‌ی هل و دو تا تکه‌ی کامل میخک به آن اضافه کرد. این نوشیدنی حسابی گرمتان خواهد کرد و مطمئنا روحیه‌تان را بهتر می‌کند!

 2. چای سبز جینسنگ

به دنبال یک چیز انرژی‌زا هستید؟ فقط کافی است جینسنگ را اضافه کنید. این ماده به چای شما یک طعم متمایز می‌دهد و ساعت‌ها تمرکز و انرژی شما را حفظ خواهد کرد.
 
 3. چای سبز زنجبیل-لیمو

اگر زیاد صحبت کرده‌اید، پس از یک کنسرت به صدای‌تان آسیب رسیده است یا سرما خورده‌اید – این مخلوط مخصوص شما است! یک فنجان چای سبز دم کنید، بعد دو تکه زنجبیل و یک تکه لیمو به آن اضافه کنید. اگر ذائقه‌ی شیرینی دارید، عسل هم به آن اضافه کنید. بلافاصله احساس خواهید کرد که صدای‌تان بهتر می‌شود.

 4. چای سبز نعناع – کلاسیک

آیا طعم‌های ساده، اما قوی را دوست دارید؟ برگ‌های نعناع تازه را جدا کنید، آن‌ها را بین انگشتانتان له کنید تا رایحه‌ی تازه‌ی آن آزاد شود و آب آن را داخل لیوان داغ چای سبزتان بچکانید.

یک توصیه- وقتی برای قدم زدن به پارک محله‌تان می‌روید از این چای بنوشید!
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان