رئیس کل دادگستری استان مازندران از دادگستری قائمشهر بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان مازندران از دادگستری شهرستان قائمشهر بازدید کرد و روند رسیدگی به پرونده‌ها را مورد بررسی قرار داد. تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۵۰۵۰

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید از حوزه قضایی قائمشهر، با تقدیر از کارکنان قضایی و اداری دادگستری این شهرستان، اظهار کرد: کارکنان دستگاه قضایی استان رسالت مهمی در راستای اجرای عدالت، احقاق حق و ابطال باطل بر عهده دارند که به لطف خداوند متعال این مهم با وجود نیرو‌های متعهد، متخصص و متدین در دادگستری استان در حال تحقق است.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین با اشاره به ورودی بالای پرونده به دستکاه قضایی استان و کمبود نیروی انسانی، افزود: علیرغم وجود همه مشکلات درخواست‌های مراجعین با کیفیت و سرعت مورد بررسی قرار گرفته و کارکنان با ایثار و کار جهادی به بهترین شکل ممکن در حال خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه همه باید برای کاهش موجودی پرونده‌ها در دستگاه قضایی استان تلاش کنند، خاطرنشان کرد: ان شاء الله با کار مضاعف و تلاش بیشتر، حجم موجودی پرونده‌ها در شعب دادگستری استان کاهش یافته و از اطاله دادرسی جلوگیری شود و مشکلات و کمبود‌ها نباید خللی در عمل به وظایف ذاتی دادگستری مازندران وارد کند و کارکنان دادگستری استان باید با کار جهادی و ایثارگرانه در راستای تکریم و خدمات رسانی به مردم شریف استان بکوشند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه از شعب دادگستری شهرستان قائمشهر بازدید کرد و روند رسیدگی به پرونده‌ها را مورد بررسی قرار داد.

دیدار با آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر از دیگر برنامه‌های حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران در حوزه قضایی قائمشهر بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان