ماهان شبکه ایرانیان

کتاب زندگینامه شهید حسین عزیزی نوشته می‌شود

‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتاب زندگینامه شهید ‌حسین عزیزی‌ از شهدای این استان خبر داد.

کتاب زندگینامه شهید حسین عزیزی نوشته می‌شود

به گزارش ایسنا "امیرعباس آسمند" در جمع خبرنگاران، از چاپ کتاب زندگینامه شهید حسین عزیزی از شهدای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این کتاب به قلم مرضیه جوشن از نویسندگان جوان استان به رشته تحریر در می‌آید .

وی افزود: شهید عزیزی در سال 1340 در روستای تراب از توابع شهرستان لنده متولد شد و در دوازدهمین روز از فروردین سال 1366 به درجه رفیع شهادت رسید . خانواده شهید عزیزی، سه شهید را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند، اظهارکرد: دست‌نوشته‌هایی از این شهید والامقام جمع‌آوری شده که به‌صورت یک فصل مجزا در کتاب آورده می‌شود . این کتاب در سه فصل تدوین می‌شود که فصل نخست آن به دست‌نوشته‌های این شهید اختصاص دارد، در فصل دوم به خاطرات خانواده، دوستان و همرزمان شهید عزیزی از این شهید والامقام پرداخته می‌شود و در فصل سوم تصاویر جمع‌آوری شده از حضور شهید در جبهه‌های حق علیه باطل ارائه می‌شود .

به گفته وی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تولید و چاپ 33 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس را در سال 98 در دستور کار دارد .

این استان حدود یک هزار و 880 شهید والامقام به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان