دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی به میزان خبر داد

حصول سازش در یک فقره پرونده قتل عمد در استان خراسان شمالی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از حصول سازش در یک فقره پرونده قتل عمدی در استان خبر داد. تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۵۳۷۲

حصول سازش در یک فقره پرونده قتل عمد در استان خراسان شمالیمسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از حصول سازش در یک فقره پرونده قتل عمدی در استان خبر داد.

وی تصریح کرد: در دی ماه سال 1390 یک فقره قتل عمدی در شهرستان بجنورد و مشخصا روستای طراقی رخ داده بود که عمدتا در خشم و عصبانیت آنی و اعمال این انگیزه‌ها در قالب یک رفتار و کردار خشم آلود و مشاجره و منازعه دو نفر با یکدیگر ریشه داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: بازپرس کشیک دادسرا ضمن هماهنگی با پزشکی قانونی و مأمورین آگاهی در صحنه وقوع حاضر شدند و مشاهدات اولیه حکایت از آن داشت که فردی حدودا 40 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

محمدیاران بیان داشت: پس از تشکیل پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد و انجام تحقیقات تکمیلی در نهایت قاتل که فردی حدودا 44 ساله بود دستگیر و در ادامه تحقیقات به ارتکاب قتل عمدی شوهر خواهرش بر اثر نزاع و درگیری با استفاده از چاقو اقرار و اعتراف کرد.

وی گفت: پس از انجام تحقیقات قضائی لازم و سیر مراحل مختلف دادرسی متهم به قصاص نفس محکوم گردید و این پرونده پس از طی مراحل استیذان در حالیکه معد اجرای حکم بود با تلاش و پیگیری‌های مجدانه این مجموعه قضائی خوشبختانه به مصالحه انجامید.

این مقام قضائی افزود: در نتیجه این تلاش‌ها اولیاءدم مقتول از قصاص نفس قاتل صرف نظر کرده و رضایت قطعی و منجز خویش را اعلام کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان