سفرهای خود را با تور ریسمون تجربه کنید

تیم ریسمون در جهت برگزاری بهترین تورهای داخلی و خارجی در تلاش است تا مقرون به صرفه و خوش قیمت ترین تورهای طبیعت گردی را ارائه کند. تور ریسمون بعد از کنکاش های فراوان در زمینه بازار هدف امروزه ایران، به این فکر فرو رفت. اینکه چطور تورهایی برگزار کنیم که هم از امکانات و تجهیزات کامل برخوردار باشد هم با حداقل هزینه بتوان به تور مورد دلخواه رفت.

خیلی اوقات در زندگی احتیاج داریم از شهر دور شویم. احتیاج داریم از زندگی پرهیاهو دست بکشیم و نفسی تازه کنیم. تیم ریسمون در جهت برگزاری بهترین تورهای داخلی و خارجی در تلاش است تا مقرون به صرفه و خوش قیمت ترین تورهای طبیعت گردی را ارائه کند. تور ریسمون بعد از کنکاش های فراوان در زمینه بازار هدف امروزه ایران، به این فکر فرو رفت. اینکه چطور تورهایی برگزار کنیم که هم از امکانات و تجهیزات کامل برخوردار باشد هم با حداقل هزینه بتوان به تور مورد دلخواه رفت.

تور ریسمون

ریسمون از کجا شروع کرد؟

سالیان دراز است که بحث تور های گردشگری چه داخلی و خارجی بین مردم باب شده است. در همین راستا ریسمون به فکر فرو رفت و بهترین و پرطرفدارترین تورها را انتخاب کرده و اکنون در سایت ریسمون به فروش می رسد. انتخاب توری که مردم پسند باشد و تمام وجه یک سفر را تشکیل دهد برای ریسمون هم سخت بود. اما با تلاش شما دوستداران بک پکینگ و کمپ دوست؛ راهمان را پیدا کرده و در حال حاضر تورهایی مانند دره شمخال، تور گیلده، ییلاق مریان و همچنین تورهای خارجی ترکیه، کانادا، کوبا و … را در لیستمان قرار داده ایم. اما این تازه شروع کار است و ما قصد داریم در اولین فرصت، تورهای متعدد داخلی و خارجی نیز اضافه کنیم تا در هر کجای دنیا با ریسمون همسفر شوید.

ویژگی مهم ریسمون چیست؟

یکی از نقاط قوت ما داشتن سایت جامع و کامل در زمینه توریستی و گردشگری است. ریسمون در مجله خود از الف تا ی گردشگری، مطالب درج کرده تا قبل از هر سفری بهترین اطلاعات را داشته باشید. در نتیجه با مراجعه به سایت ریسمون از غذاهای خوشمزه کشورها، آشنایی با فرهنگ های متنوع، جاذبه های گردشگری دنیا، کمپینگ، شگفت انگیزترین عجایب دنیا اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد.

اگر قصد دارید ریسمون را همیشه همراه خود داشته باشید نسخه وب موبایل نیز در دسترس بوده و به آسانی می توانید از امکانات سایت بهره ببرید.

تور انفرادی

تور انفرادی چگونه است؟

برخی افراد درونگرا هستند و از تنهایی سفر کردن نیز لذت می برند. یا حتی کسانی هستند که دوست دارند با یک کوله، تنهایی دنیا را کشف کنند و به تجربیات خود اضافه کنند. به همین دلیل ما در مجموعه ریسمون شرایطی را ایجاد کردیم که افراد بتوانند به صورت انفرادی به اقسا نقاط جهان سفر کرده و بهترین موقعیت و امکانات را تجربه کنند.

 

کیفیت مهم تر از هزینه

یکی از چالش هایی که این روزها با آن مواجه هستیم، قیمت بالا در مقابل کیفیت پایین است. اما یکی از اصلی ترین اهداف ریسمون این است که در مقابل هزینه ای که از مخاطبان دریافت می کنند به همان اندازه یا حتی بیشتر امکاناتی را در اختیارشان قرار دهد. تور نیازمند برنامه ریزی و دقت است؛ زیرا ما انسان ها را به نقاط مختلف کشور و جهان جا به جا می کنیم و جان و مال آنان از هر چیزی برایمان مهم تر است. در نتیجه از جهت بیمه مسافرتی لازم به نگرانی نخواهد بود و در هر سفر بیمه خواهید بود.

تور ریسمون

پیشنهادات شما به ریسمون کمک می کند

ریسمون تصمیم دارد بیشتر سرمایه خود را صرف نظر و انتقادات مسافران کند. یکی از دلایلی اصلی آن، این است که وقتی بیشتر با ریسمون در تماس باشید و از نکات مثبت و منفی بگویید در فرایند کاری تاثیر گذاشته و سریع تر نقاط منفی را به مثبت تبدیل می کنیم. تور طبیعت گردی، نیاز دارد در هر قسمتی از سفر بازبینی شود و نکات جدید یا امکانات جدید به آن اضافه شود. در نتیجه با ثبت نظرات خود در سایت یا اینستاگرام ما را همراهی کنید.

 

علاقه‌مندان به تفریح و گردش در سراسر جهان برای کسب اطلاعات بیشتر و یک تجربه سفر ناب می‌توانند به سایت ریسمون مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان