لباس های تابستانی که هر خانمی باید داشته باشد

شلوار مشکی زنانه، مخصوصا جین مشکی هیچ گاه از مد نمی ‌افتد.اگر به فکر پوشیدن یک لباس مناسب در زیر مانتو هستید پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک تی شرت زنانه سفید است.

لباس های تابستانی که هر خانمی باید داشته باشد

تی شرت زنانه

اگر به فکر پوشیدن یک لباس مناسب در زیر مانتو هستید پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک تی شرت زنانه سفید است. این مدل لباس در زیر مانتو هم براى جذب عرق مناسب است و هم کمک می ‌کند که پوششی کامل داشته باشید.

 

لباس شب مشکی

اگر اهل پوشیدن لباس مجلسی کوتاه نیستید، به شما پیشنهاد می کنیم از انواع میدی (Midi Skirt) و یا ماکسی استفاده کنید، رنگ مشکی علاوه بر اینکه می تواند عیب بدن شما را بپوشاند، رنگی رسمی و بسیار شیک است.

 

شلوار جین زنانه

شلوار مشکی زنانه هیچ گاه از مد نمی ‌افتد، مخصوصا جین مشکی! اگر برای رفتن به محل کار به دنبال یک شلوار مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما رنگ ‌های تیره مانند مشکی و سرمه ای است.

 

کفش پاشنه بلند

داشتن یک جفت کفش پاشنه بلند از ضروری ‌ترین مواردی است که باید برای تابستان امسال بخرید، این کفش زنانه را هم می ‌توانید در مهمانی و هم در محل کار و … بپوشید، البته اگر پاشنه آن خیلی بلند نباشد.

 

پیراهن شومیز

این لباس چه ساده باشد و چه طرح دار می ‌توانید آن را با شلوار جین زنانه و یا دامن مدادی بپوشید و در استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارید.

 

می ‌توانید دامنی را انتخاب کنید که تا روى زانوى شما را بپوشاند

 

دامن

پوشیدن دامن زنانه می ‌تواند ظاهر شما را به طور کل تغییر دهد. نه فکر خرید دامن کوتاه باشید و نه خرید دامن ماکسی، می ‌توانید دامنی را انتخاب کنید که تا روى زانوى شما را بپوشاند.

 

کفش تخت زنانه

اگر اهل پوشیدن کفش پاشنه بلند نیستید و از طرفی هم نمی ‌خواهید مانند دختر خانم ‌های جوان کتانی سفید بپوشید، کفش تخت زنانه بهترین انتخاب برای محل کار، دانشگاه و استفاده روزمره شما خواهد بود.

 

بلوز زنانه

اگر برای فرار از گرمای تابستان به فکر یک لباس خنک در منزل و یا دورهمی دوستانه هستید، یک بلوز زنانه ساده می ‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

کت زنانه

پوشیدن یک کت مناسب علاوه بر اینکه به خوبی عیب بدن شما را می ‌پوشاند باعث می ‌شود جا افتاده تر و رسمی تر دیده شوید. بهترین رنگ برای شما اگر لاغر هستید رنگ ‌های روشن و شاد و در غیر این صورت رنگ سرمه ای و مشکی است.

 

شلوار پارچه ای زنانه

این لباس هیچ گاه از مد نمی ‌افتد و شاید مهم ترین تغییری که در آن بیافتد، تغییر دوخت آن باشد و همیشه به عنوان یک لباس کاربردی در کمد لباس خانم ‌ها شناخته می ‌شود.

 

لباس خواب

شاید باور نکنید ولی علت بسیاری از بی خوابی ‌ها و کم خوابی ‌ها نپوشیدن لباس خواب مناسب باشد. انتخاب یک لباس نخی و خنک برای تابستان یکی از مهم ترین مواردی است که باید برای خرید آن اقدام کنید.

 

لباس زیر مناسب

لباس زیر باتوجه به اینکه بیشترین تماس را با سطح پوست دارد، می تواند مشکلاتی را در تابستان مانند عرق سوز شدن برای شما به وجود آورد، بنابراین خرید لباس با کیفیت و تهیه شده از الیاف طبیعی مهم ترین فاکتور شما در خرید لباس زیر خواهد بود.

 

منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید:

اصول لباس پوشیدن خانم ها در تابستان

ویژگی یک لباس تابستانه خوب چیست؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان