رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد؛

سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی از آغاز برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح به میزبانی ناجا خبر داد.

سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح آغاز شد

آغاز سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح به میزبانی ناجابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح به میزبانی نیروی انتظامی گفت: خداوند را با همه وجود شکرگزاریم که به ما توفیق میزبانی سی و دومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان نیرو‌های مسلح؛ این رخداد بزرگ معنوی و فرهنگی را مرحمت فرمود.

او گفت: حضور همه قاریان، حافظان و برجستگان قرآنی نیرو‌های مسلح خیرمقدم و خوش آمد عرض می‌کنم، همچنین محضر حجت الاسلام والمسلمین "علی سعیدی"؛ ریاست دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و حجت الاسلام والمسلمین "حسنی"؛ ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز خوشامد می‌گویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های نیروی انتظامی بر اهمیت "انس با قرآن " توسط سبزپوشان تأکید و بیان کرد: قرائت و حفظ قرآن کریم در نیرو‌های مسلح مهم است، اما مهم‌تر از این، استحکام درونی کارکنان با توسل به مکتب قرآنی و دینی است.

وی خطاب به حافظان و قاریان قرآنی نیرو‌های مسلح اشاره کرد: خوشا به سعادت شما عزیزان که در خدمت و محضر قرآنید شما برجستگان به سلاح و نور قرآن مجهزید.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: بحمداله با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی در این کشور، شاهد احیاء نظام قرآنی بودیم و هستیم و قطعا یکی از برنامه‌های اولویت دار سازمان عقیدتی سیاسی تلاش برای انس بیشتر کارکنان با قرآن است.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا گفت: با اعتقاد به خدمتگزاری برای قرآن، آنچه را که در توان داشتیم برای برگزاری سی و دومین دوره از مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح به کار گرفتیم تا میزبانی شایسته برای حافظان و قاریان قرآنی باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان