نماینده مردم ایرانشهر مطرح کرد:

هشدار تلخ پایین بودن شاخص‌های توسعه‌ و وجه دیگری از گاندو

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس خطاب به علی لاریجانی گفت: گاندو امروز محل مناقشات سیاسی است. همین گاندو وجه دیگری دارد. حمله گاندو به یک کودک معصوم در طلب آب نشان از هشدار تلخ پایین بودن شاخص‌های توسعه‌ای در روستاهای مرزی سیستان و بلوچستان دارد.

هشدار تلخ پایین بودن شاخص‌های توسعه‌ و وجه دیگری از گاندو

گزارش ایسنا، محمدنعیم امینی‌، در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: گاندو امروز نام یک سریال سیاسی بوده و  محل مناقشات سیاسی شده است. همین گاندو اما وجه دیگری دارد  و هشدار تلخی برای پایین بودن شاخص‌های توسعه‌ای است. چند روز پیش یک گاندو (تمساح پوزه کوتاه ایرانی) به یک کودک معصوم در طلب آب در روستاهای مرزی شهرستان «سرباز» حمله کرده است. اتفاق پیش آمده در خصوص حملات گاندوها نشان می‌دهد که ما نیازمند یک بازنگری جدی در سیستم بودجه ریزی هستیم.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روستاهای استان سیستان و بلوچستان، به روش سقایی آبیاری می‌شود. تقریبا می‌توان گفت پایین‌ترین شاخص‌ توسعه‌ای در این استان است.

لاریجانی در پاسخ به امینی‌فرد گفت: خودتان با سایر نمایندگان این منطقه، طرحی را در کمیسیون کشاروزی مطرح و اعلام کنید و به ما بدهید تا ما این موضوع را دنبال کنیم.

امینی‌فرد در پایان گفت: حتما این کار را خواهیم کرد. بر اساس اصل 3 و 43 قانون اساسی ایشان مکلف‌اند که عدالت را رعایت کنند. همچنین توجه وزیر نیرو را به این حادثه تراژیک جلب می‌کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان