محبوب‌ترین زنان و مردان جهان معرفی شدند +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت مطالعات و نظرسنجی YouGov در بریتانیا، فهرست سالانه تحسین برانگیزترین زنان و مردان جهان را منتشر کرده است.

امسال در گروه زنان، «میشل اوباما» بانوی اول پیشین آمریکا توانست از آنجلینا جولی، ستاره هالیوود پیشی بگیرد و در صدر فهرست بنشیند. عنوان دومین زن تحسین برانگیز دنیا در دست «اپرا وینفری»، چهره مشهور تلویزیونی است و آنجلینا جولی نفر سوم این فهرست است.

در لیست زنان، بیشتر کسانی که در صنعت سرگرمی فعالیت می کنند به عنوان زنان تحسین برانگیز انتخاب شده اند در حالی که در فهرست مردان، این افراد بیشتر در عرصه های سیاست و تجارت و ورزش فعال هستند.

در گروه مردان، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت بار دیگر تحسین برانگیزترین مرد جهان شده است. نفر دوم این فهرست، باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا است و رتبه سوم را جکی چان، بازیگر مشهور چینی دارد.

محبوب‌ترین زنان و مردان جهان معرفی شدند

تحسین برانگیزترین زنان و مردان جهان

در آمریکا، عنوان تحسین برانگیزترین مرد به باراک اوباما رئیس جمهور پیشین این کشور تعلق گرفته است و دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا در رتبه دوم این فهرست قرار دارد.کلینت ایستوود، بازیگر هالیوود نیز سومین مرد مورد تحسین در آمریکا است.

عنوان تحسین برانگیزترین زن در آمریکا نیز به میشل اوباما بانوی پیشین این کشور تعلق گرفته و ملانیا ترامپ، بانوی اول کنونی آمریکا در رتبه سوم این فهرست قرار دارد.

امسال، این نظرسنجی دیدگاه های افراد را از 41 کشور جهان مد نظر قرار داده است و برای تهیه این فهرست با بیش از 42 هزار نفر مصاحبه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان