حذف «بابا پنجعلی» به خاطر جنجال خمسه در کانادا!؟

چند روزی است حاشیه استندآپ کانادا همه‌جا را پُر کرده و هرکسی درباره علیرضا خمسه یک تفسیر و تحلیلی دارد.

چند روزی است حاشیه استندآپ کانادا همه‌جا را پُر کرده و هرکسی درباره علیرضا خمسه یک تفسیر و تحلیلی دارد. اما بسیاری این احتمال را دادند تلویزیون مجوز بازی در «پایتخت6» را به علیرضا خمسه ندهد. همین چند روز پیش هم تهیه‌کننده سریال «پایتخت» در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم مبنی بر حضور همه بازیگران و جزئیات پیش‌تولید و تولید به این نکته اشاره کرد که پنجعلی را سعی داریم نگه داریم و حضور دارد. شاید این محافظه‌کاری به خاطر هجمه‌هایی بود که وجود داشت. الهام غفوری در این باره به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: یک سالی است به این فکر می‌کنیم باباپنجعلی باشد یا نباشد! البته خود آقای خمسه هم از این تکراری بودن کاراکتر خسته شده بود. دوست داشت موقعیت‌های جدید اتفاق بیفتد اما پنجعلی آلزایمر شدید گرفته است.

وی افزود: پنجعلی آلزایمر شدید داشت و دست و بال ما را بسته بود یک سالی به آن فکر می‌کردیم و به این نتیجه رسیدیم در «پایتخت6» نباشد. این اتفاق ربطی به جریانات اخیر استندآپ کانادا و این‌ها ندارد. ما می‌خواستیم به هنگام شروع پیش‌تولید در پاییز یکسری از اخبار و جزئیات را اعلام کنیم ولی برخی فشارهای رسانه‌ای باعث شد الان خبر از نبود پنجعلی و بازگشت بهبود بدهیم.

غفوری با اشاره به اینکه فعلاً غیر از خروج و ورود پنجعلی و بهبود، بازیگر و کاراکتری اضافه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: فعلاً تغییر جدیدی نداریم و باور کنید اخبار پایتخت آنقدر برای مخاطب ما جذاب است که یک ماه و نیم پیش من قرارداد مهران احمدی را برای نقش بهبود بسته‌ام ولی مجبور شدم حالا این جزئیات را اعلام کنم.

البته پیش از این یک بار محسن تنابنده اعلام کرد که «چنانچه پایتختی تولید شود دیگر باباپنجعلی با ما نخواهد بود. پنجعلی در فصل جدید می‌میرد و احتمالاً روح او در قصه جریان خواهد داشت. دلیل این تغییر هم این است که آلزایمر شخصیت پنجعلی دست نویسندگان را در نوشتن دیالوگ برای او می‌بندد.» البته با این گفتگوی الهام غفوری با تسنیم مشخص می‌شود در همین حد روح هم علیرضا خمسه در «پایتخت6» حضور ندارد.

رفتن علیرضا خمسه البته یک خوشامدی هم برای مخاطب دارد که دو فصل بهبود را ندیده و با او خاطره‌ها داشته است.او پیش‌تر در نقش بهبود، شوهر فهیمه ظاهر شده بود اما به دلیل مشغله کاری امکان ادامه همکاری با گروه را نداشت. برای همین هم اعلام شد بهبود مرده و فهیمه هم عکس او را در قاب عکس همه‌جا با خودش می‌برد. حالا معلوم نیست بازگشت مهران احمدی به داستان چگونه صورت می‌گیرد. یا شاید هم نقش و کاراکتر دیگری برای او درنظر بگیرند. الهام غفوری در پاسخ به این سوال هم به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: همه منتظریم تا ببینیم مهران احمدی چطور به «پایتخت6» برمی‌گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان