توسط انتشارات داخورین در نمایشگاه کتاب؛

چاپ چهارم«تفحص»آمد/«سوم خردادی ها» فردا رونمایی می شوند

چاپ چهارم کتاب «تفحص» نوشته محمود نجیمی توسط انتشارات دارخورین به نمایشگاه کتاب تهران آمد.

چاپ چهارم«تفحص»آمد/«سوم خردادی ها» فردا رونمایی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «تفحص» نوشته محمود نجیمی که توسط انتشارات دارخوین به چاپ رسیده، با نسخه های چاپ چهارم خود در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است. این کتاب تاریخ تفحص شهدای دفاع مقدس را از روز پایان جنگ تحمیلی تا چند ماه گذشته را شامل می شود که در مناطقی چون فکه، طلاییه، شلمچه و ... انجام شده است.

انتشارات دارخوین امسال با حدود 440 عنوان در نمایشگاه شرکت کرده که از این تعداد، 170 کتاب، چاپ اولی هستند.

یکی از مجموعه هایی که این ناشر به چاپ آن مبادرت دارد، مجموعه «حدیث حرم» درباره شهدای مدافع حرم است که درباره 27 شهید مدافع حرم از استان اصفهان است. تا به حال 7 عنوان از این مجموعه به نمایشگاه کتاب رسیده که کتاب «یحیای ما» به عنوان یکی از این کتاب ها، فردا چهارشنبه 20 اردیبهشت در نمایشگاه رونمایی می شود.

کتاب دیگری که این ناشر فردا در نمایشگاه رونمایی می کند، ترجمه انگلیسی کتاب «سوم خردادی ها» نوشته حمید حسام است. در کنار این کتاب ها، «مادر پسران» اثر اشرف سیف الدین هم رونمایی می شود که درباره مادری است که 3 پسرش در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

مراسم رونمایی از کتاب های مذکور، فردا چهارشنبه 20 اردیبهشت از ساعت 10:30 در سرای اهل قلم واقع در مجموعه شهر آفتاب برگزار می شود.

کتاب «روز دیدار» این ناشر هم که سال گذشته به چاپ رسیده، برای نمایشگاه به چاپ چهارم رسیده است. این کتاب درباره 135 شهید غواص است که روایت های مختلف نویسندگان متنوع را از روز تشییع این شهدا شامل می شود. برخی از این نویسندگان با خانواده این شهدا مصاحبه کرده و برخی دیگر مشاهدات خود از روز تشییع آن ها را ثبت کرده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان