درآمد سلبریتی‌ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اینستاگرام که یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود، در چند سال اخیر به خصوص با روی کار آمدن قابلیت‌های جدیدی همچون استوری و صفحات کاربری تجاری، میزبان دریافت و نمایش تبلیغات و آگهی‌های تجاری از سوی شرکت ها و برندهای مختلف بوده است و هم‌اکنون می‌توان گفت که تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین پلت‌فرم‌های جهان برای کسب درآمد و تبلیغات تجاری شده است.

در گزارشی که بیزینس اینسایدر نوشته است، افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی‌ها در خصوص جلب نظر شرکت‌ها و برندهای مختلف برای نمایش تبلیغات در صفحات کاربری اینستاگرامی خود بسیار موفق‌تر از سایر افراد وعموم مردم بوده اند؛ چراکه تعداد دنبال‌کنندگان و فالوورهای زیادی داشته و از سویی دیگر نیز با در اختیار داشتن خیل عظیمی از طرفداران، قادر خواهند بود تاثیر بسیار گسترده‌تر و بیشتری را بر روی ذهن و نگرش افراد ایجاد کنند.

این افراد مشهور که عموما خوانندگان، بازیگران و فوتابالیست های محبوب و موردعلاقه مردم در سراسر جهان  هستند، از این فرصت بهره جسته و برای نمایش آگهی و تبلیغات محصولات و برندهای مختلف، مبالغ هنگفتی را از شرکت‌های مختلف دریافت کرده و بدین ترتیب کسب درآمد می‌کنند.

 این گزارش به مرور مبالغی که سلبریتی‌ها از شرکت‌ها و برندهای مختلف برای نمایش و به اشتراک‌گذاری یک پست تبلیغی دریافت می‌کنند، خواهد پرداخت.

کایلی جنر :

گفته می‌شود کایلی جنر در سال 2018 میلادی برای به اشتراک گذاشتن هر یک پست تبلیغی در اکانت اینستاگرام خود، تا سقف یک میلیون دلار از شرکت های مختلف گرفته است این در حالیست که این رقم در سال 2017 معادل 400 هزار دلار به ازای هر پست بوده است.

در آخرین آمارها، تعداد فالوورهای وی، 112 میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

سلنا گومز :

وی نیز در سال 2018، حدود 800 هزار دلار به ازای اشتراک هر یک پست تبلیغی در اینستاگرام دریافت کرده که در سال قبل از آن، این رقم 550 هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای وی 139 میلیون کاربر گزارش شده است.

کریستیانو رونالدو :

وی به عنوان ستاره پرتغالی فوتبال،  در سال 2018 میزان مبلغی که به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام گرفته است، 750 هزار دلار بوده؛ در حالی که مبلغ آن در سال 2017، 400 هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای رونالدو، 137 میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

کیم کارداشیان :

نرخ انتشار هر پست تبلیغاتی بر روی اکانت اینستاگرامی کیم کارداشیان در سال 2018، 720 هزار دلار و در سال 2017، 500 هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای اینستاگرامی وی 114 میلیون نفر اعلام شده است.

بیانسه :

وی نیز به عنوان یکی دیگر از خوانندگان مشهور، در سال گذشته به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام خود 700 هزار دلار دریافت کرده این در حالیست که در سال 2017، 400 هزار دلار بدین منظور میگرفته است.

تعداد فالوورهای وی 116 میلیون نفر گزارش  و اعلام شده است.

نیمار دا سیلوا سانتوس :

نیمار نیز به عنوان یکی از ستارگان فوتبال برزیل، در سال گذشته به ازای اشتراک گذاری هر یک پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبلغی معادل 600 هزار دلار گرفته است.

تعداد فالوورهای وی 100 میلیون نفر اعلام شده اند.

لیونل مسی:

میزان مبلغی که این ستاره آرژانتینی فوتبال، برای هر پست تبلیغی در سال 2018 میلادی گرفته است، نیز 500 هزار دلار تخمین و اعلام شده است.

تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامی وی نیز 100 میلیون نفر گزارش شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان