زمردیان‌ در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ارسال ۶۳۰ اثر به جشنواره ترافیک و گرافیک/ استفاده از زبان هنر در فرهنگ ترافیک اثرگذار‌ است

معاون آموزش حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۶۳۰ اثر به جشنواره ترافیک و گرافیک ارسال شده است.

ارسال 630 اثر به جشنواره ترافیک و گرافیک/ استفاده از زبان هنر در فرهنگ ترافیک اثرگذار‌ استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمر‌دیان معاون آموزش حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره ترافیک و گرافیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نخستین جشنواره ترافیک و گرافیک 630 اثر به این جشنواره ارسال شده و از میان این آثار 100 اثر به مرحله پایانی راه‌ یافت.

وی در ادامه افزود: از میان 100 اثر راه یافته به مرحله پایانی توسط هیئت داوران 30 اثر برگزیده و از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

زمردیان‌ بیان کرد: استفاده از زبان هنر اثرگذاری بیشتری نسبت به کتاب دارد و از همین رو با سازمان هنری تبلیغات اسلامی تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردیم و در همین راستا اجرای نمایشی با مضمون فرهنگ و ترافیک در 5 ایستگاه پرتردد مترو داشتیم و این جشنواره هم به عنوان نخستین جشنواره ترافیک و گرافیک برگزار شد و قرار است از آثار برگزیده در مترو و بدنه اتوبوس‌ها و در تابلوها و بیلبورد‌های شهر استفاده شود.

معاون آموزش حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اذعان کرد: طبق برنامه اولویت معاونت حمل و نقل و ترافیک در حوزه آموزش آگاهی بخشی، هوشیار‌سازی و جلب مشارکت شهروندی است. همچنین یکی از اولویت‌های مهم ما در سال جاری احترام به عابران پیاده در ساماندهی رفتارهای اشتباه موتورسواران‌ است که از همین رو کمپین‌هایی در فضای مجازی ایجاد خواهیم کرد تا فرهنگ ترافیکی را در شهر تهران بهبود بخشیم.

وی در پایان افزود: استفاده از حمل و نقل پاک مانند استفاده از دوچرخه از برنامه‌های مهم معاونت آموزشی حمل و نقل و ترافیک است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر