رئیس کل دادگستری استان کرمان:

کنترل میزان برداشت از آب‌های زیر زمینی در اولویت کار آب منطقه‌ای باشد/ تعیین و تکلیف حریم بستر رودخانه‌ها در کرمان با هدف حفظ حقوق عامه

موحد با بیان اینکه کرمان با بحران شدید کم آبی مواجه است، گفت: دستگاه قضایی استان کرمان به عنوان حقوق عامه از مدیران و متولیان صیانت از آب‌های زیرزمینی حمایت می‌کند و هرکجا لازم بداند راسا ورود پیدا خواهد کرد. تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۶۹۴۱

دستگاه قضایی از متولیان صیانت از آب‌های زیرزمینی حمایت می‌کند / تعیین و تکلیف حریم بستر رودخانه‌ها در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای استان اظهار داشت: در حوزه مدیریت آب استان نیازمند یک اراده جمعی هستیم و باید مجموعه‌های اجرایی، قضایی و قانونگذاری با تعامل و همکاری بدنبال حل مشکلات در حوزه آب باشند.

رئیس شورای قضایی استان کرمان عنوان کرد: نصب کنتور و کنترل میزان برداشت از آب‌های زیر زمینی در چاه‌های مجاز باید در اولویت کار آب منطقه‌ای قرار گیرد.

موحد بر ساماندهی چاه‌های آب غیر مجاز در جنوب استان کرمان تاکید کرد و گفت: تعیین و تکلیف حریم بستر رودخانه‌ها یکی از مباحث جدی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان