معاون برنامه ریزی دادگستری گلستان خبر داد

اعزام هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی گلستان برای سرکشی به حوزه‌های قضایی علی آبادکتول و آق قلا

معاون برنامه ریزی دادگستری گلستان از اعزام هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی گلستان برای سرکشی به حوزه‌های قضایی علی آبادکتول و آق قلا با دستور رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد. تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۶۹۴۲

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمود اسپانلو، معاون برنامه ریزی دادگستری گلستان از اعزام هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی گلستان برای سرکشی به حوزه‌های قضایی علی آبادکتول و آق قلا با دستور رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد و گفت: اعضای این هیئت در ادامه سلسله بازدید‌های خود از شعب دادسرا و دادگاه و مراجع انتظامی حوزه‌های قضایی آق قلا و علی آبادکتول بازدید و روند رسیدگی پرونده ها، نحوه پاسخگویی به مردم و رعایت حقوق شهروندی افراد در فرآیند رسیدگی‌ها را بررسی کردند.

معاون برنامه ریزی دادگستری گلستان افزود: اعضای این هیئت در سرکشی‌های مستمر خود، علاوه بر آسیب شناسی، با تضییع کنندگان حقوق مردم برخورد می‌کنند.

وی با تاکید بر این که نگاه کارشناسی در بازرسی‌ها لحاظ می‌شود گفت: دقت در بازرسی‌ها اعتماد مردم به حاکمیت را افزایش می‌دهد و از تضییع حقوق مردم نیز جلوگیری می‌کند.

به گفته اسپانلو، سرکشی ماهانه دست کم دو بار در دستور کار اعضای هیئت حفظ حقوق شهروندی استان قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان