ماجرای عدم پرداخت سود سهام عدالت به ۲ میلیون نفر!

نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: به دو میلیون نفر از سهامداران علیرغم در دست داشتن برگه سهام عدالت و طی فرآیند عضویت در سازمان خصوصی‌سازی سود سهام پرداخت نمی‌شود.

علی اسدی کرم در نشست دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر اول من به وزیر امور اقتصاد و دارایی به دلیل عدم پرداخت سود سهام عدالت به دو میلیون نفر از سهامداران علیرغم در دست داشتن برگه سهام عدالت و طی فرآیند عضویت در سازمان خصوصی‌سازی است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تذکر دوم من به سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان در اسرع وقت است تا انگیزه آنها کاسته نشود، حق‌التدریس معلمان از آبان 97 تاکنون و پاداش بازنشستگان در سال 97 نیز پرداخت نشده است.

وی افزود: کسورات جانبازان و مرخصی ذخیره بازنشستگان و همچنین اضافه کار اداری فرهنگیان تاکنون پرداخت نشده که بایستی توجه جدی به پرداخت مطالبات آنها داشته باشند.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: به رئیس جمهور توصیه می‌کنم هر چه سریعتر وزیر آموزش و پرورش را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان