بیژن زمانی؛ از انگلستان تا مهاجرت معکوس برای راه اندازی یک استارتاپ موفق

بسیاری از موارد پزشکی به حضور در مطب پزشک یا مراکز درمانی نیاز ندارند. برای این موارد، مسلما باید از قبل با پزشک تماس بگیرید، به شما نوبت بدهند، به مطب مراجعه نموده و با صرف حداقل یکی دو ساعت زمان و هزینه، جوابی ساده دریافت کنید. همه این کارها را می‌توان با چند کلیک و ارسال عکس یا تایپ متن از منزل هم انجام داد.

خدمات مشاوره و نوبت‌دهی آنلاین برای پزشکان هم بسیار سودمند است و به آنها کمک می‌کند در وقت و انرژی‌شان برای موارد این‌چنینی صرفه‌جویی کنند. به‌این‌ترتیب آنها می‌توانند با مشاوره آنلاین و رفع مشکلات پزشکی قابل‌حل به‌شکل غیرحضوری، روی موارد مهم‌تر و اورژانسی‌تر تمرکز کنند.

در این راستا، سایت میهن پزشک با بهره‌گیری از پزشکان متخصص و باتجربه در بسیاری از زمینه‌های پزشکی امکان مشاوره و نوبت‌دهی آنلاین را برای هموطنان فراهم آورده است.

 بیژن زمانی، موسس میهن پزشک، در فروردین سال 1368 در ایران به دنیا آمد. تحصیلات خود را در مدرسه دکتر حسابی به پایان رساند و سپس در سن 14 سالگی برای ادامه تحصیل به انگلستان رفت. در سن 18 سالگی اولین کسب و کار اینترنتی خود با نام Shorox را راه اندازی نمود. بیژن زمانی در سال 1390 تصمیم به راه اندازی دومین کسب و کار خود گرفت، استارتاپی که نشات گرفته از پیشینه خانوادگی وی بود؛ میهن پزشک. به جرات می توان از بیژن زمانی را می توان در کنار بسیاری از بزرگان استارتاپی ایران به عنوان یکی از نمونه های مهاجرت معکوس برای راه اندازی یک استارتاپ موفق نام برد

بیژن زمانی دلیل علاقه به اتصال پزشکی و فناوری را، تولد خود در خانواده‌ای که اکثر آنها پزشک هستند عنوان نموده است. به همین دلیل ابتدا تحصیلات خود را در مهندسی کامپیوتر ادامه داده و سپس تصمیم به تغییر مسیر گرفته و وارد دانشکده پزشکی شده است. وی از سال 1383 در زمینه کارآفرینی و استارتاپی فعالیت داشته و بیش از 140 پروژه فارسی و انگلیسی را در سطح بین المللی اجرا نموده است.

میهن پزشک اولین سایت رزرو و دریاف خدمات مشاوره پزشکی درمانی ایرانی است که توسط میلیون‌ها نفر از ایرانیان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با مراجعه به سایت میهن پزشک و عضویت در آن می‌توانید پرسش‌هایتان را به صورت آنلاین از پزشکان مورد نظرتان سؤال کنید و با صرف هزینه‌ای بسیار اندک با آنها مشاوره انجام دهید. در صورتی‌که نیاز به مراجعه حضوری باشد، پزشک به شما این را توصیه خواهد کرد. سپس شما با جستجوی اطلاعات پزشک در شهر انتخابی‌تان می‌توانید به‌شکل آنلاین نوبت بگیرید و به مراکز درمانی یا مطب ایشان مراجعه کنید.

بیژن زمانی عنوان اولین برنامه‌نویس پزشک ایران را دریافت نموده است و در سال جاری در بخش بهداشت و درمان در چهارمین جشنواره وب ایران نامزد دریافت جایزه نیز شد. وی امسال نیز در راستای گسترش کسب و کار خود، بیژن زمانی شرکت بازاریابی و توسعه دیجیتالی را با هدف جذب مشتریان بین‌المللی در سراسر جهان، تاسیس نمود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان