در برنامه «شب شعر» انجام می‌شود

بررسی شعر فارسی در گستره جهانی

برنامه «شب شعر» با موضوع شعر فارسی در گستره جهانی روز دوشنبه (۷ مرداد ماه) از شبکه چهار سیما راهی آنتن می‌شود.

بررسی شعر فارسی در گستره جهانی

به گزارش ایسنا، این قسمت از برنامه «شب شعر» به تهیه‌کنندگی کوروش انصاری از مجموعه برنامه‌های «شب‌های هنر»، روز دوشنبه (7 مرداد ماه) با اجرای محمود اکرامی ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در این برنامه موضوع شعر فارسی در گستره جهانی با حضور غلامحسین غلامحسین‌زاده (رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس) و بهادر باقری (معاون گسترش زبان فارسی و ایرانشناسی در دانشگاه‌های خارج از کشور وزارت علوم) بررسی می‌شود. 

به گفته کوروش انصاری ـ تهیه‌کننده برنامه «شب شعر» ـ سری جدید این برنامه با اعمال تغییراتی در همراه شده است. یکی از بخش‌های اضافه‌شده، آیتم مربوط به سخنان حکما و بزرگان در قالب شعر است که عبدالمهدی مستکین به صورت ضبط‌شده در این زمینه صحبت می‌کند. بخش دیگر با عنوان «نقد هفته» با اجرای علیرضا بهرامی (شاعر و روزنامه‌نگار) روی آنتن می‌رود. این بخش به صورت زنده هر هفته راهی آنتن می‌شود.

«شب‌های هنر» برنامه شبکه چهار در حوزه ادب و هنر است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت 23 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

تئاتر، موسیقی، شعر، روایت، معماری و سینما شش برگ از مجله تصویری و شبانه «شب‌های هنر» شبکه چهار را تشکیل می‌دهند که از 29 تیر ماه پخش سری جدید آن آغاز شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان