ماجرای ازدواج دوم علی دایی جنجالی شد

 

رکنا: علی دایی بعد از فوت پدرش در سال 81 با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد، اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می‌کند.

ماجرای ازدواج دوم علی دایی جنجالی شد +عکس دخترانش

ازدواج دوم علی دایی در سال 84

علی دایی در سال 1384 با مونا فرخ آذری طراح جواهرات ازدواج کرد؛ مراسم عروسی در اردیبهشت 84 یکی از مجلل‌ترین ازدواج‌ها آن زمان بود در باشگاه فرمانیه بود که بیش از 100 میلیون تومان خرج مراسم شد.

دختری به نام نورا

علی دایی از ازدواج دوم نیز صاحب دختر شد که نامش را نورا گذاشت و دختر او در سال 90 متولد شد.

مونا فرخ آذری کیست؟

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است.

شغل‌های علی دایی

علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برند‌های معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده است و رستوران‌های پدرخوب متعلق به وی می‌باشد.

او بعنوان سلبریتی در انواع تبلیغات بیلبوردی هم حضور دارد و جدیدا در زمینه صنایع غذایی با یکی از دوستان فرانسوی خود نیز همکاری می‌کند.

بازیگران مورد علاقه

من زیاد فیلم نگاه می‌کن مثلا اکبر عبدی، امیر جعفری و پوریا پورسرخ را دوست دارم البته هستند کسانی که فیلم‌های شان را وقت نمی‌کنم ببینم و بازیگران خیلی خوبی هستند. تصادف علی دایی در فروردین 90 با پرادو شخصی اش یکی از تلخ‌ترین حوادث فوتبالی بود که البته ختم به خیر شد و با چند عمل زیبایی اثر جراحات وارده ترمیم شد.

تسلط به 5 زبان

علی دایی به پنج زبان عربی، آلمانی، انگلیسی، ترکی آذری و البته فارسی تسلط دارد سرمربی حال حاضر سایگا تا حدودی هم با زبان فرانسه آشنا است، اما یادگیری این زبان را نیمه کاره رها کرد.

سفر‌های خارجی

علی دایی در طول سال حداقل به 10 کشور سفر می‌کند مقاصد ثابت او در طول هر سال آمریکا، آلمان، اسپانیا، فرانسه و البته ترکیه هستند و تاکنون به 50 کشور سفر کرده است.

ماجرای رد شدن از گزینش دانشگاه

بار اولی که در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد در گزینش همان دانشگاه رد شد دلیل آن هم ساندویچ خوردن در هنگام اذان ظهر و پوشیدن کاپشن چرمی در هنگام گزینش بوده است.

عشق بستنی

عاشق بستنی است، دوستانش می‌گویند او هنگام رانندگی هر کجا بستنی فروشی ببینند توقف می‌کند او بیلیارد باز قهاری است و در تخته نرد حریف ندارد!

نوشتن با دو دست

علی دایی راست دست است، اما با دست چپش هم می‌تواند بدون هیچ مشکلی بنویسد، به کوهنوردی علاقه بسیار زیادی دارد، اما بیشتر از آن سوارکاری را دوست دارد.

مشکل لکنت زبان

علی دایی در دهه هفتاد و با کمک یکی از دوبلور‌های مطرح قصد داشت لکنت زبان خود را درمان کند، اما وقتی دید نتیجه‌ای نمی‌گیرد درمان لکنت خود را برای همیشه رها کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان