محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد

سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم قصاص محمدعلی نجفی در پرونده قتل میترا استاد خبر داد.

سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم قصاص محمدعلی نجفی در پرونده قتل میترا استاد خبر داد.

غلامحسین اسماعیلی در هفتمین نشست خبری امروز با خبرنگاران گفت: محمدعلی نجفی با حکم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام ارتکاب قتل عمد به قصاص محکوم شده است.

محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد

وی درخصوص حکم صادر شده برای محمدعلی نجفی هم گفت: رأی صادر شده امروز به وکلای اولیای دم و متهمان ابلاغ شده است همانطور که می‌دانید در کیفرخواست قتل عمد، ایراد صدمه غیر موثر در قتل و داشتن اسلحه محرز شده بوده که قتل عمد را دادگاه محرز دانسته و حکم قصاص صادر کرده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در مورد ایراد صدمه غیر موثر در قتل چون یک صدمه بوده و دو تیر اصابت نکرده یکی به دست و بعد به سینه وارد شده یک حکم صادر می شود و حکم اشد که قصاص است صادر شده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در مورد حمل اسلحه نیز از سوی دادگاه ۲سال حبس برای داشتن اسلحه برای متهم در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، میترا استاد - همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران- صبح روز سه‌شنبه ۷ خردادماه با شلیک گلوله به قتل رسید. عصر همان روز نجفی به قتل همسرش اعتراف و انگیزه خود برای قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

۱۳ خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد.

سه جلسه دادگاه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.

طبق اعلام علی القاصی مهر، دادستان عمومی و انقلاب تهران، اتهامات محمدعلی نجفی «قتل عمد میترا استاد»، «حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز» و «ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی)» است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان