جکی چان و آرنولد شوارتزنگر در فیلم تخیلی چینی- روسی

داستان این فیلم جدید در ادامه فیلم قبلی استپچنکو در سال ۲۰۱۴، «امپراطوری ممنوعه» (که به نام «وی» معروف بود) است که با اقتباسی آزاد از رمان ترسناک نویسنده روسی، نیکلای گوگول، ساخته شده بود

بالاخره فیلم تخیلی چینی – روسی The Mystery of the Dragon Seal: Journey to China، با بازی جکی چان و آرنولد شوارتزنگر،  آماده اکران در سینماها شد.
فیلم‌برداری این فیلم به کارگردانی فیلم‌ساز روسی، اولگ استپچنکو، بالاخره پس از فیلم‌برداری صحنه‌هایی در انگلیس، روسیه و چین، در ماه فوریه سال 2017 در پکن به پایان رسید. اما به دلیل اختلافاتی بین تهیه‌کنندگان آن، به مدت دو سال در مرحله پس از تولید باقی ماند.
با این‌ وجود، هفته گذشته تهیه‌کنندگان این فیلم، خبر اکران آن در روز 16 آگوست در چین و روسیه را اعلام کردند. هنوز تاریخی برای اکران آن در آمریکا مشخص نشده است.

اسرار دریای اژدها

داستان این فیلم جدید در ادامه فیلم قبلی استپچنکو در سال 2014، «امپراطوری ممنوعه» (که به نام «وی» معروف بود) است که با اقتباسی آزاد از رمان ترسناک نویسنده روسی، نیکلای گوگول، ساخته شده بود. در «امپراطوری ممنوعه»، بازیگر بریتانیایی، جیسون فلمینگ (بازیگر فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن») در نقش جهانگردی انگلیسی در قرن هجدهم بازی می‌کرد که در سفری به شرق با ماجراهای اسرارآمیزی در دهکده‌ای در جنگل‌های اوکراین روبه‌رو شد.
«امپراطوری ممنوعه» برخلاف انتظارها فروش خوبی در روسیه داشت و توانست به فروشی در حدود 40 میلیون دلار برسد. بنابراین تهیه‌کننده‌های فیلم تصمیم گرفتند با ساخت فیلمی در چین و روسیه و بازی جکی چان و آرنولد شوارتزنگر، پروژه بعدی را بزرگ‌تر و پرهزینه‌تر بسازند.

جکی چان

The Mystery of the Dragon Sea که در ابتدا نام آن «وی 2: سفر به چین: راز ماسک آهنی» بود، با بودجه‌ای در حدود 50 میلیون دلار ساخته شد. داستان آن در سرزمینی بین روسیه و چین اتفاق می‌افتد. فیلم‌نامه آن را نویسنده و تهیه‌کننده روسی، الکسی پتروخین نوشته است. جکی چان نیز یکی از تهیه‌کننده‌های این فیلم است.
در این فیلم بار دیگر فلمینگ در نقش جهانگرد انگلیسی بازی می‌کند که از طرف پیتر یکم ماموریت دارد نقشه شرق روسیه را ترسیم کند. در توضیح داستان فیلم نوشته شده است: “بار دیگر او سفری پر از ماجراهای جدید را آغاز می‌کند، که در نهایت او را به سرزمین چین می‌رساند. این نقشه‌بردار انگلیسی در سفر خود با اکتشافات جدید و موجودات عجیب‌وغریب زیادی روبه‌رو می‌شود و شاهدخت چین را ملاقات می‌کند. او حتی با استاد هنرهای رزمی و دراگون کینگ نیز مواجه می‌شود.”
چارلز دنس، روتگر هاور و برادران لوو نیز در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. آنا یااو نیز در نقش دختر جکی چان در این فیلم حضور دارد.
این مطلب از نوشته پاتریک برزسکی در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان