دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند به میزان خبر داد

تشکیل پرونده قضایی در خصوص فساد بیش از هزار تن سیب دپو شده در دماوند / آغاز تحقیقات در خصوص منبع تهیه بودجه سیب‌ها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از تشکیل پرونده قضایی در خصوص فساد بیش از هزار تن سیب دپو شده در انبار‌های این شهرستان خبر داد. تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۷۸۸۰

حسن ابراهیمی بسابی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تشکیل پرونده قضایی در خصوص فساد بیش از هزار تن سیب دپو شده در انبار‌های این شهرستان خبر داد و بیان کرد: دادستانی پس از اطلاع، به موضوع ورود کرد و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است و تحقیقات در خصوص اینکه این سیب‌ها با چه بودجه‌ای اعم از عمومی، دولتی و یا خصوصی تهیه شده آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند اذعان کرد: استعلاماتی در این خصوص دستور دادیم تا اخذ شود و منتظر ارجاع پاسخ استعلامات هستیم.

وی تصریح کرد: اگر این سیب‌ها با بودجه دولتی تهیه شده باشد تضییع حقوق دولت است، اگر این سیب‌ها مربوط به بخش خصوصی باشد نیاز به شکایت شاکی خصوصی است و اگر موضوع قاچاق و احتکار مطرح باشد در این خصوص تعزیرات و یا مرجع قضایی ورود پیدا خواهد کرد.

ابراهیمی بسابی خاطرنشان کرد: از سال‌های قبل سوابقی در خصوص این نحوه نگهداری سیب در سردخانه‌ها و جا به جایی سیب‌های دماوند با سیب‌های نامرغوب وجود داشته که در این خصوص برخورد قضایی لازم صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری میزان، از روز‌های گذشته تصاویر و مطالبی در خصوص فساد سیب‌های دپو شده در دماوند و در فضای مجازی منتشره شده که گمانه زنی‌های متفاوتی را با خود به همراه داشته است.
 
بیشتر بخوانید:
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان