تقریبا همه رستوران ها برای جلب مشتری های بیشتر، سعی می کنند از منو و غذاهای خود عکس های هوس برانگیز گرفته و منتشر کنند تا مشتری با دیدن آن ها دهانش آب افتاده و حتما غذا سفارش دهد. اما دومین رستوران زنجیره ای فست فود در آمریکا، موسوم به Arby’s روشی خلاقانه و جدید برای جلب مشتری پیدا کرده است.
مسوولین شبکه اجتماعی آربیز، عکس هایی را در صفحه فیس بوک این فست فود به اشتراک می گذارند که برای تولید هر کدام ایده، وقت و طرح ویژه ای صرف شده است. این تصاویر با استفاده از غذاها و ساندویچ های آربیز و با عناصر جانبی گرفته شده اند که هر کدام گویای داستانی در خود هستند.
این ایده پردازی و خلاقیت فقط به خود غذاها محدود نمی شوند و جعبه های غذا را نیز در بر می گیرد.
تیم شبکه های اجتماعی آربیز در رابطه با این ایده ی جالب بیان داشته که ما سعی کردیم ابتدا حوزه های علاقه مندی مشتری های خود را در فیس بوک کشف کرده و سپس بر اساس آن ها این چیدمان ها را ساخته، عکاسی کرده و در صفحه ی برند خود به اشتراک گذاشته ایم.
بد نیست بدانید پیج فیس بوک Arby’s در حال حاضر 3 میلیون فالوئر دارد و تیم طراحی به طور مستمر در حال ساخت تصاویر جدید و به اشتراک گذاشتن آن ها در این صفحه است.
بخشی از خلاقیت این گروه را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید.