ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

خبرگزاری فارس: علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز، پرحجم و سنگین در جریان است و خودروها و به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی مهم کشور به سمت تهران هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم است و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور مشاهده نمی‌شود.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه هر لحظه بر بار ترافیکی محورهاشرق استان به سمت تهران، افزوده میشود، اذعان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز سنگین و پر حجم است اما به دلیل عرض زیاد این محورها، تردد به سهولت در جریان است مشکل خاصی در این محورها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: عبور وسایل نقلیه از شهرهای عبوری محورهای شرق استان تهران مانند گیلاوند، رودهن، بومهن، جاجرود و آزادراه تهران-پردیس با تراکم بالا و بسیار پرحجم در جریان است و رانندگان در این شرایط با حفظ آرامش و شکیبایی طی مسیر کرده و از ارتکاب تخلفات خادثه ساز پرهیز کنند.

سلیمانی با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهند کرد، تاکید کرد: هم وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات سرعت، سبقت، انحراف به چپ و تردد از شانه های خاکی، رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرتی بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محور هراز و چالوس

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر در بخش‌های مختلف محورهای هراز و چالوس، شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: از ساعتی قبل تردد در جاده چالوس از سمت مرزن آباد به سمت تهران به صورت یک طرفه در حال انجام است.

وی گفت: شمال به جنوب محور چالوس محدوده پل زنگوله، پیچ سرهنگ، آدران و محدوده پل کندوان شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در محدوده سد امیرکبیر و میدان امیرکبیر هم شاهد ترافیک نیمه سنگین بوده و این در حالی است که در کل محور علی‌رغم تردد یکطرفه شاهد تردد به صورت پرحجم هستیم.

سرهنگ رحمانی درخصوص محور هراز نیز گفت: در این محور در مسیر شمال به جنوب در محدوده سه راهی چلاو ترافیک سنگین گزارش شده است اما در مقاطعی از این محور نظیر پارک جنگلی آمل شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی با اشاره به این مطلب که این محور هیچ محدودیت ترددی ندارد، گفت: البته در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک پرحجم در جریان است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محور قم به تهران هم بار ترافیکی پرحجمی را شاهدیم که می‌طلبد رانندگان صبر، حوصله و احتیاط بیشتری داشته باشند.

سرهنگ رحمانی در خصوص محور فیروزکوه نیز گفت: در محدوده گیلاوند و ورودی شهر دماوند، محدوده جاجرود و ورودی و خروجی شهر بومهن و رودهن نیز ترافیک نیمه سنگین و پرحجمی شاهد هستیم.

وی به ترافیک سنگین در محدوده پل استاندارد تا پل فردیس در محور قزوین به کرج اشاره کرد و گفت: همین وضعیت در محدوده پل کلاک هم به چشم می‌خورد.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران-ساوه/ بار ترافیکی نیمه سنگین در محور تهران-شهریار

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه ساوه به تهران گفت: شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین در محور تهران-شهریار و صفادشت هستیم.

قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران‌ در خصوص وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در آزادراه تهران-ساوه جنوب به شمال ترافیک سنگین و روان و در آزادراه تهران-قم ترافیک عادی برقرار است.

وی افزود: در محور تهران به شهریار و تهران به صفادشت شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی غرب تهران نیز عبور و مرور وسایل نقلیه روان و عادی بوده و با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: هموطنان عزیز مدیریت زمان سفر را در هنگام آغاز و پایان مسافرت در اولویت قرار داده و به گونه ای بازگشت خود را زمان بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند.

قیطاسی با بیان اینکه ماموران پلیس راه ویژه غرب استان تهران با آمادگی صددرصدی و به صورت شبانه‌روزی در سطح محورها حاضر هستند، تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب، سبقت، سرعت و انجام هرگونه حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه ساز خودداری کنند و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودردی جلویی را همواره در نظر داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان