ازدواج مجدد مهدی پاکدل با بازیگر معروف؟

مهدی پاکدل یکی از بازیگران آرام و بی حاشیه دنیای هنر است که اولین بار با فیلم آبی حمید لبخنده در سال ۷۹ به دنیای سینما راه یافت و با بازی در نقش‌هایی موفق راهش را در دنیای هنر هموارتر کرد.

اگرچه مهدی پاکدل همواره سعی میکند که از حواشی به دور باشد، اما انتشار یک عکس در کنار خانم بازیگر و فاصله کمی که بین آن‌ها وجود دارد حواشی را برای آقای بازیگر رقم زد. انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور بازیگر کشورمان ماجرا‌هایی از ازدواج مجدد آقای بازیگر را در فضای مجازی و رسانه‌ها به راه انداخت و باعث شکل گیری حواشی تازه‌ای شد.

عکس/ ازدواج مجدد مهدی پاکدل با بازیگر معروف؟

رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور شد اما این موضوع تا به این لحظه مورد تایید یا تکذیب هیچ کدام از این چهره های مشهور قرار نگرفته است.

مهدی پاکدل بازیگری که با نقش طاهر در سریال ستایش بیشتر از قبل در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید نقش های زیادی را در سینما، تلویزیون و تئاتر بازی کرده است .

رعنا آزادی ور یکی از بازیگران سینما است که اولین بار با فیلم مارمولک در سال 82 به دنیای سینما راه یافت و سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی جدیدترین تجربه بازیگری او در سینما است.

نمایش خانه بوشاسپ درازدست به کارگردانی علی اتحاد که سال 96 روی صحنه رفت اولین تجربه تئاتری رعنا آزادی ور بود که در این نمایش با مهدی پاکدل همبازی شد.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی سال 89 با هم ازدواج کردند اما این زندگی مشترک چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 از هم جدا شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان