احداث حداقل ۱۰ بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به اینکه در اجرای تأکیدات شهردار تهران، تا پایان سال احداث حداقل ۱۰ بازار جدید میوه و تره بار در محلاتی که فاقد بازار هستند، در دستور کار سازمان مدیریت میادین قرار دارد، اظهار کرد: اولویت ساخت بازارهای میوه و تره بار با محلات پر جمعیت و در عین حال محله‌های کم برخوردار است.

احداث حداقل 10 بازار جدید میوه و تره بار تا پایان سال

به گزارش ایسنا سید سعید راد با اعلام اینکه شهردار تهران توجه ویژه‌ای نسبت به سازمان مدیریت میادین و خدمات‌رسانی آن به شهروندان دارند، گفت: او همچنین بر توسعه بازارهای میوه و تره بار تأکید ویژه دارد.

وی با بیان اینکه برای نمونه، سه بازار جدید که تا پاییز افتتاح خواهند شد در محدوده متراکم مرکزی شهر قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: سه بازار جدید الاحداث قیام، 15 خرداد و 17 شهریور در مرکز شهر و در محلاتی که فاقد بازارهای میوه و تره بار و اهالی آنها متقاضی ایجاد این بازارها هستند، واقع شده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار افزود: شهردار تهران در آخرین جلسه شورای معاونان، مشاوران و شهرداران مناطق تأکید کرد که ایجاد میادین میوه و تره بار باید در اولویت طرح‌های توسعه پایتخت قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: شهردار تهران در این جلسه با تأکید بر محدودیت‌های منابع شهرداری تهران عنوان کرد که منابع ما محدود است و در این شرایط اولویت اقدامات با برنامه‌هایی است که مردم بیشترین اقبال را نسبت به آن‌ها نشان می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرنوشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در حال حاضر دارای 22 میدان و 224 بازار میوه و تره بار است که با احداث حداقل 10 بازار جدید، انتظار می‌رود تعداد میادین و بازارهای میوه و تره بار از 246 مرکز موجود تا پایان سال به 256 مرکز افزایش پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر