فروش پاور بانک مخصوص خانواده گلکسی اس ۸ سامسونگ آغاز شد

پیش از این در خبرها خوانده بودیم که سامسونگ قصد دارد پاور بانکی برای خانواده پرچمداران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس عرضه کند و این پاور بانک حالا برای خرید در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است

فروش پاور بانک مخصوص خانواده گلکسی اس 8 سامسونگ آغاز شد

پیش از این در خبرها خوانده بودیم که سامسونگ قصد دارد پاور بانکی برای خانواده پرچمداران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس عرضه کند و این پاور بانک حالا برای خرید در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است. باتری پک تازه سامسونگ، ظرفیتی معادل 5100 میلی آمپر ساعت دارد و به گفته کمپانی کره ای، می تواند اسمارت فون های سری اس 8 را در مدت 2 ساعت، از 0 تا 100 درصد شارژ کند.

باتری پک مورد اشاره، به یک پورت USB Type-C و یک پورت USB استاندارد تجهیز شده که برای شارژ خود دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. از طرف دیگر، یک تبدیل USB-C به مایکرو USB هم در جعبه جای گرفته تا امکان پشتیبانی از نسل های قدیمی تر این پورت فراهم آید.

موبایل های هوشمند که از قابلیت شارژ سریع کوالکام پشتیبانی کنند، با سرعت بیشتری توسط این باتری پک شارژ می شوند و دیوایس های معمولی، خروجی استاندارد 2A را دریافت خواهند کرد.

در نهایت گفتنی است که باتری پک سامسونگ از یک بند برای حمل آسان برخوردار است و در دو رنگ نقره ای و سرمه ای به دست مشتریان خواهد رسید. فروش این دستگاه با قیمت 59.99 دلار در وب سایت رسمی سامسونگ و خرده فروشی آمازون آغاز گشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر