ماهان شبکه ایرانیان

عرضه‌ی نیسان ورسا ۲۰۲۰ با قیمتی مقرون به صرفه!

و اگرچه مدل هاچ بک ورسا نوت از قیمت بالاتری برخوردار بود اما با این حال پیش از آن که تولید این خودرو متوقف شود، با اختلاف زیاد مقرون به صرفه‌ترین هاچ بک به فروش رسیده در بازار آمریکای شمالی محسوب می‌شد.

عرضه‌ی نیسان ورسا 2020 با قیمتی مقرون به صرفه!

مدل کنونی نیسان ورسا نسل دوم که قیمت آن از 12,460‌ دلار آغاز می‌شود با اختلاف، ارزان قیمت‌ترین اتومبیل در بازار خودرو آمریکا به شمار می‌رود.

و اگرچه مدل هاچ بک ورسا نوت از قیمت بالاتری برخوردار بود اما با این حال پیش از آن که تولید این خودرو متوقف شود، با اختلاف زیاد مقرون به صرفه‌ترین هاچ بک به فروش رسیده در بازار آمریکای شمالی محسوب می‌شد.

اکنون کمپانی نیسان از نسل سوم مدل جدید ورسا برای سال 2020 رونمایی کرده است که با هدف ارائه‌ی امکانات و تکنولوژی‌های ایمنی بیشتر در کلاس خودرو‌های سدان ساب کامپکت روانه‌ی بازار خواهد شد.

جزئیات قیمت گذاری برای مدل ورسا 2020 هم اکنون موجود بوده و اعداد و ارقام مربوط به قیمت این خودرو بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد.

مدل ورسا پس از این دیگر ارزان‌ قیمت‌ترین خودرو در بازار ایالات متحده نخواهد بود، اما با این حال شروع قیمت 14,730 دلاری در نظر گرفته شده برای این خودرو (به اضافه‌ی یک هزینه‌ی حمل و جابجایی 895 دلاری) همچنان بسیار فوق العاده محسوب می‌شود.

کمپانی نیسان مدل ورسا 2020 را در سه تریم مختلف عرضه می‌کند که همگی آن‌ها به یک موتور 1٫6 لیتری چهار سیلندر با توان تولید 122 اسب بخار قدرت و 114 پوند فوت گشتاور مجهز شده‌اند.

جزئیات مربوط به راندمان سوخت این خودرو هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما به زودی پس از آزمایش این خودرو در نقد و بررسی‌های ما منتشر خواهد شد.

قیمت مدل پایه‌ی S به همراه یک سیستم انتقال قدرت دستی پنج سرعت از 14,730 دلار آغاز خواهد شد و انتخاب گیربکس اتوماتیک Xtronic CVT این رقم را به 16,400 دلار افزایش خواهد داد.

مدل S ورسا به صورت پیش فرض شامل امکانات ایمنی از جمله ترمز اضطراری خودکار به همراه قابلیت تشخیص عابرین پیاده، ترمز اضطراری در هنگام حرکت رو به عقب، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و نور بالای خودکار می‌شود.

حتی امکاناتی از قبیل استارت دکمه‌ای، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، کنترل‌های موجود بر روی فرمان،‌ چراغ‌های جلو خودکار، و پنجره‌های برقی هم به صورت از پیش تعیین شده در مدل پایه‌ی S موجود خواهند بود.

با ارتقاء خودرو به تریم SV با قیمت 17,640 دلار از امکانات اضافه‌ای همچون چرخ‌های آلیاژی 16 اینچی،‌ قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، روکش پارچه‌ای با کیفیت‌تر، سیستم هشدار دهنده‌ی درب‌های عقب، سیستم نظارت بر نقطه‌ی کور، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد به هنگام حرکت رو به عقب بهره مند خواهید شد.

تریم برتر نیسان ورسا یعنی ورژن SR که با قیمت 18,240 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد امکاناتی مانند چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی،‌ چراغ‌های جلو LED،‌ چراغ‌های مه شکن، تزئینات مشکی رنگ در بدنه، تزئینات نارنجی رنگ داخل اتاق، سیستم کنترل آب و هوا خودکار، سوئیچ هوشمند، و شش اسپیکر را به لیست تجهیزات این خودرو اضافه می‌کند.

کمپانی نیسان تنها یک آپشن 300 دلاری به نام پکیج SR Convenience را به خریداران این خودرو ارائه می‌دهد که این پکیج ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های جلو مجهز به سیستم گرمایشی و کروز کنترل منطبق شونده را در اختیار مالکین خودرو قرار خواهد داد.

این مدل جدید ورسا به نسبت هزینه‌ی پرداختی، خودرویی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود و حتی مجهز‌ترین ورژن SR این خودرو با قیمت 18,540 دلار نیز در مقایسه با ارزان‌ قیمت‌ترین مدل نیسان کیکس با شروع قیمت 18,640 دلار، ارزان‌تر تمام خواهد شد.

کمپانی نیسان در این خودرو همچنین هشت رنگ بدنه که شامل رنگ‌های جالبی همچون قرمز، آبی و نارنجی می‌شود را در کنار رنگ‌های خسته کننده‌‌ای که بیشتر خریداران به ناچار انتخاب خواهند کرد، ارائه می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان