خشم کاربران از دختر مدلی که غرق پول شد!

پس از آنکه کایلی جنر تم آخرین مجموعه لوازم آرایشی خود را که پول است فاش کرد، به رفتار "ابلهانه" متهم شد.

خشم کاربران از دختر مدلی که غرق پول شد+عکس

این غول لوازم آرایشی و جوان‌ترین میلیاردر خوساخته جهان، روز پنجشنبه مجموعه جدیدش را که به مناسبت جشن تولد ۲۲ سالگی او در ۱۰ اوت عرضه خواهد شد، معرفی کرد.

جنر عکس‌ها و فیلم‌هایی از محصولات زیبایی خود، از جمله براق‌کننده‌ لب، های‌لایت، سایه چشم و محصولات مراقبت از پوست را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که همه با علامت دلار و اسکناس ۱۰۰ دلاری تزئین شده بودند.

به گزارش ایندیپندنت، در واکنش به این مجموعه که شامل برخی اسامی محصولات مانند "پول همه چیز نیست" و "برای آن کار کن" است، بسیاری از مردم از این تم ناراحت شده‌اند و این ستاره تلویزیون را متهم کرده‌اند که به ثروت خود می‌بالد.

شخصی در توییتر نوشت: "اینکه کایلی جنر یک مجموعه مواد آرایشی با تم پول را به افتخار روز تولدش عرضه می‌کند، خیلی ابلهانه است."

یکی دیگر نوشت: "انگار کایلی جنر می‌خواهد همه احساس فقیری کنند و او با خودنمایی نشان دهد که در ناز و نعمت و ثروت به دنیا آمدن چگونه است."

خشم کاربران از دختر مدلی که غرق پول شد+عکس

برخی دیگر پرسیده‌اند که چرا این جوان ۲۱ ساله، که "فوربز"عنوان جوانترین میلیاردر خودساخته جهان را به او داده است، بخشی از ثروتش را به افرادی که به اندازه او خوش‌شانس نبوده‌اند، اهدا نمی‌کند.

شخصی گفته است: "نظرت چیه که مقداری از این پول رو به خیریه اهدا کنی؟ خوشحال کردن دیگران بزرگترین هدیه است."

به هر حال، به گفته جنر، "این مجموعه با تم پول بسیار گسترده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد" و او قصد دارد (به جامعه) "بازپس دهد".

جنر در پیامی که در "استوری" اینستاگرام خود پخش منتشر است، می‌گوید: "ما، من، دارم بازپس می‌دهم. در واقع ، منظورم "ما" است چونکه با هم داریم این کار را انجام می دهیم. شما به من کمک می‌کنید تا به طرز خیلی باشکوهی آن را بازپس دهم".

"تنها چیزی که برای تولد خودم می‌خواستم این بود که این مجموعه با تم پول را آماده کنم و همه آن را ببخشم".

خشم کاربران از دختر مدلی که غرق پول شد+عکس

این ستاره تلویزیون در پایان حرفهایش از هوادارانش خواست که"منتظر بمانند" و گفت که " شخص خاصی" دارد در این مجموعه به او کمک می کند.

جنر گفت: "این مجموعه بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. ما می‌خواهیم کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهیم".

طبق گزارش فوربز، خط تولید لوازم آرایشی کایلی کازمتیکس حداقل ۹۰۰ میلیون دلار ارزش دارد.

ایران آرت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان