روند صعودی آزار جنسی در مدارس و مراکز آموشی آمریکا/ مرکز ملی آمار آمریکا: تجاوز در مدارس ابتدایی و راهنمایی آمریکا افزایش یافته است

گزارش‌های مربوط به آزار جنسی در مدارس آمریکا روند صعودی پیدا کرده اما این در حالی است مقام‎های این کشور همچنان نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی می‎کنند. تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۸۵۹۳

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، گزارش سالانه مرکز ملی آمار مدارس دولتی آمریکا نشان می‌دهد در سال تحصیلی  2017_2018 در میان مدارس ابتدایی و راهنمایی آمریکا 5.2 درصد از دانش آموزان مورد آزار جنسی قرار گرفته‎اند.
 
این در حالی است که در سال 2015_2016 آمار موارد آزار جنسی 3.4 درصد گزارش شده بود.

تعداد موارد گزارش شده آزار و اذیت جنسی غیر از موارد تجاوز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
 
در سال تحصیلی 2015_2016 تقریباً 6100 مورد گزارش و در سال تحصیلی 2017_2018 تقریباً 7100 مورد ثبت شده است.
 
 
روند صعودی آزار و اذیت جنسی در مدارس آمریکا
 
این در حالی است که برخی از گروه‌های حامی همانند انجمن زنان آمریکایی بر این باورند که گزارش‌های مربوط به آزار و اذیت جنسی همچنان کمتر گزارش می‌شوند.
 
در واقع برخی از مدارس آمریکا فاقد آموزش بوده و قادر به تمایز موارد خشونت جنسی و گزارش‌های زورگویی نیستند.

با وجود آنکه جنبش MeToo توجه بسیاری از رسانه‌ها را در خصوص موضوع آزار و اذیت جنسی به ویژه در دانشگاه‌ها و محل کار در آمریکا به خود جلب کرده، اما این معضل همچنان عامل رو به رشد در مدارس ابتدایی و راهنمایی آمریکا به شمار می‌آید.

در حالی که برخی از موارد آزار جنسی به وضوح گزارش نمی‌شود، آسوشیتد پرس در یک گزارش نوشت در مدارس آمریکا از آغاز سال 2011 تا سال 2015، 17 هزار مورد آزار و اذیت جنسی گزارش شد.
 

با وجود اینکه برخی از موارد آزار و اذیت جنسی از سوی معلمان و کارمندان مدارس رخ می‌دهد، اما 20 درصد از دانش آموزان مدارس آمریکا تعرض و آزار جنسی را تجربه کرده‎اند.
 
 
روند صعودی آزار و اذیت جنسی در مدارس آمریکا
 
آزار و اذیت جنسی و همچنین تجاوز معضلی است که دانشجویان آمریکایی نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

ویلسون بلکمور که در دانشگاه میشگان تحصیل کرده می‎گوید از سوی مدیر سابق انجمن دولتی دانشجویان این دانشگاه مورد آزار و اذیت جنسی و تجاوز قرار گرفته است.

ماجرای ویلسون به سال 2016 برمی گردد؛ زمانی که با استفاده از داروی بیهوشی در نوشیدنی‎اش هوشیاری خود را از دست داده و مورد تجاوز قرار می‎گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان