برگزاری مسابقات قرآن مرحله استانی دستگاه قضایی در یاسوج

هفتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۷۰ نفر در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد. تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۹۳۷۰

برگزاری مسابقات قرآن مرحله استانی دستگاه قضایی در یاسوجبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هفتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور 70 نفر در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد.

سید عیسی حسنی سرپرست معاون فرهنگی این دادگستری در مراسم افتتاحیه‌ی مسابقات اظهار داشت: در سالجاری سیاست نخبه گزینی را برنامه ریزی کردیم و فعالیت‌های خود را معطوف به شناسایی افراد نخبه‌ی قرآنی در دستگاه قضایی استان قرار دادیم.

وی ادامه داد: به لحاظ وجود اساتید ملی و استانی قرآن در استان توانایی آن را داریم که حتی کرسی شبانه روزی قرآن آموزی ویژه همکاران دستگاه قضایی و خانواده هایشان را برگزار کنیم.

در پایان این مسابقات در رشته‌ی قرائت آقایان: علی رضا مسیح پور، سید عیسی حسنی کریک و هادی بهرام پور از اداره کل زندان‌های استان و یاسوج و باشت اول تا سوم شدند.

در رشته‌ی قرائت ترتیل: آقایان مجتبی ضرغامی از یاسوج، ثارالله دهقان زاده از سی سخت و سید محمد هاشمی از اداره کل بازرسی استان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

آقایان ساجد صدری، علی کردلو و سجاد قدمی به ترتیب از چرام و گچساران و یاسوج در رشته‌ی اذان، اول تا سوم شدند و در رده‌ی سنی کمتر از 16 سال ویژه فرزندان همکاران سید متین حسینی از یاسوج و سید محمد هادی رستگار از گچساران نیز اول و دوم شدند.

در بخش مسابقات خواهران در حفظ 5 جزء خانم‌ها محدثه شکوهیان و فاطمه خدامی نسب هر 2 از یاسوج اول و دوم شدند و خانم سیده مرضیه مرتضوی در حفظ 20 جزء حائز رتبه اول و خانم زینب انصاری در حفظ 2 جزء قرآن کریم نفر دوم مسابقات شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر