مراسم معارفه اصغر حاجیلو برگزار شد/ فتحی: باید اکثر بازیکنان استقلال از تیم‌های پایه‌اش باشند

مدیرعامل استقلال در مراسم معارفه مدیر جدید آکادمی استقلال از او خواست که آموزش اخلاق و روحیه ورزشی به بازیکنان پایه نسبت به آموزش فوتبال را در ارجحیت قرار گیرد.

مراسم معارفه اصغر حاجیلو برگزار شد/ فتحی: باید اکثر بازیکنان استقلال از تیم‌های پایه‌اش باشند

به گزارش ایسنا، مراسم معارفه اصغر حاجیلو، مدیر جدید آکادمی استقلال امروز (سه‌شنبه) در مجموعه آکادمی این باشگاه برگزار شد. امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال در این مراسم اظهار کرد: واقعا کار کردن برای تیم‌های پایه یک سعادتی است که خدا نصیب شما کرده است. این یک کار مهم و خوب است که متاسفانه سالیان سال است که از فکر باشگاه‌ها دور شده است. متاسفانه باشگاه‌ها حاضری خور شدند و به فکر تقویت نسل جوان نیستند. متاسفانه ما مدیران عامل هم مقصر هستیم و وقتی که برای بازیکنان بزرگسال می‌گذاریم، برای بازیکنان جوان خرج نمی‌کنیم. در گذشته نه چندان دور، همه بزرگسالان کشور مسوول آکادمی بودند که الان امکانات آکادمی هم بهتر شده است. خیلی از بزرگان باشگاه مانند اکبرپور، حسن‌زاده، شکوری و.. محصول همین زمین‌ها و آکادمی هستند.

او افزود: وظیفه ماست که هرچه توان داریم برای تیم‌های پایه بگذاریم. آرزوی قلبی من این است که وقتی به استقلال نگاه کنم، غالب بازیکنان محصول رده‌های پایه استقلال هستند. آن قدر استقلال افراد پیشکسوت و دلسوز دارد که با کمی سرمایه‌گذاری و دلسوزی می‌توانیم به این هدف برسیم.

مدیرعامل استقلال درباره محمد مومنی، مدیر پیشین آکادمی استقلال گفت: من از زحمات آقای مومنی تشکر می‌کنم. او زمانی به آکادمی اضافه شد که مشکلاتی داشتیم و در حد توان‌شان به ما کمک کردند. حاجیلو هم صاحب این مجموعه است و من مهمان او هستم. شاید کسی مانند آقای حاجیلو در باشگاه استقلال حضور ندارد که از ابتدا پیراهن استقلال را پوشیده باشد و تعصب خاصی به این پیراهن داشته باشد.

فتحی در پایان گفت: از حاجیلو خواهش می‌کنم که به همراه همکاران‌تان که سنبل‌های تعصب استقلال هستند، در درجه اول بازیکنان پایه را سالم و با اخلاق تحویل جامعه دهید تا خانواده‌ها فرزندان‌شان را با اخلاق ببینند و همان‌طور که صحبت‌های رایکوف هم‌چنان در گوش شما است، در گوش آن‌ها هم باشد. اخلاقیات و روحیه ورزشی مهم‌تر از تاکتیک و تکنیک است. دومین مساله پاکدستی است که نباید اتفاقاتی که در سال‌های گذشته رخ داده، دوباره تکرار شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر