ماهان شبکه ایرانیان

ده‌ها پایگاه مزدوران سعودی در کنترل نیرو‌های یمنی

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از اجرای یک عملیات گسترده و پاکسازی ده‌ها پایگاه متعلق به عناصر مزدور در چندین محور خبر می‎دهد. تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۹۹۲۷

عملیات نیروهای ارتش یمن علیه مزدوران سعودی/ده‌ها پایگاه مزدوران سعودی به کنترل نیروهای یمنی در آمدبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ عملیات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه «جبهه مریس» استان الضالع به هلاکت و مجروح شدن شمار زیادی از عناصر مزدور سعودی ختم شد.

شبکه المسیره روز چهارشنبه این خبر را اعلام کرد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن می‎گوید که در پی عملیات هجومی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان نجران، شمار زیادی از عناصر مزدور سعودی به هلاکت رسیده و 37 پایگاه متعلق به عناصر مزدور سعودی پاکسازی و کنترل آن‌ها به دست نیرو‌های یمنی افتاده است.

به گفته وی، این عملیات که «عملیات وفاداری به شهیدان» نامگذاری شده، در منطقه «خب و الشعف» منطقه «الجوف» انجام شده و به آزادسازی 37 پایگاه متعلق به عناصر مزدور سعودی ختم شده است.

وی می‎گوید که در این عملیات یگان‌های مختلف ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حضور داشته‌اند.

بر اساس گزارش‎ها، نیرو‌های یمنی در سلسله جبال راهبردی «وعیر» نیز 7 پایگاه متعلق به مزدوران سعودی را پاکسازی کرده‌اند.

در پی این عملیات 41 تن از عناصر مزدور سعودی به هلاکت رسیده و ده‌ها نفر دگر شامل سرکرده‌های مزدوران سعودی مجروح شده‌اند.

شبکه المسیره گزارش داد که امروز چهارشنبه یگان موشکی ارتش یمن پایگاه مزدوران و نظامیان سعودی را با استفاده از چند فروند موشک بالستیک بدر اف در منطقه «رجلاء» استان نجران هدف قرار داده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان