کتاب جدید هیلاری کلینتون در راه است

«هیلاری کلینتون»‌ از انتشار کتابی درباره‌ زنان الهام‌بخش زندگی‌اش خبر داد.

کتاب جدید هیلاری کلینتون در راه است

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، به گفته‌ «‌هیلاری کلینتون»‌، این کتاب جدید درباره‌ زنانی است که همواره از پرسیدن سوال‌های پرچالش هراسی نداشته‌ و تا دست‌یابی به هدف‌شان از تلاش دست برنداشته‌اند.

پس از انتشار کتاب خاطرات «هیلاری کلینتون» با عنوان «‌چه اتفاقی افتاد» در سال 2017، این چهره سیاسی این‌بار با همکاری «چلسی» دخترش کتابی را با عنوان «‌کتاب زنان جسور» تا ماه اکتبر امسال منتشر خواهد کرد که در آن به اتفاقات کمپین انتخاباتی سال 2016 می‌پردازد.

 این مادر و دختر می‌گویند: «اگر تاریخ تاکنون چیزی را به وضوح نشان ‌داده باشد،‌ آن چیز  نیاز جهان به زنان جسور است.»

به گفته‌ «هیلاری کلینتون»، «ماری بیرد»،‌ «چیماماندا نگوزی آدیچی» و «گرتا تونبرگ» نوجوان فعال محیط زیست از جمله کسانی هستند که در این کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود.

«کلینتون» می‌گوید: «‌هر کدام از این زن‌ها در طول زندگی جنگیده‌اند و به انواع مختلفی از پیروزی‌ دست یافته‌اند و راه‌ را برای پیشرفت دیگران هموار کرده‌اند.»‌

«چلسی» و «هیلاری کلینتون» در کتاب جدیدشان به داستان‌هایی در رابطه با «ماری ادواردز واکر» جراح نامدار آمریکایی و «شرلی چیزم» اولین زن سیاه‌پوستی که از سوی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1972 به عنوان نامزد انتخاب شد و «منال شریف» که در اعتراض به قانون منع رانندگی زنان در عربستان از رانندگی کردن خود فیلم گرفته بود، می‌پردازند.

 داستان بیش از 100 زن در این کتاب به چاپ خواهد رسید.

خانواده «کلینتون»‌ تاکنون کتاب‌های بسیاری را به چاپ رسانده‌اند. «چلسی کلینتون» اخیرا کتاب مصوری را با عنوان «‌ایستادگی» و با موضوع زنان آمریکایی که جهان را تغییر دادند، منتشر کرده است.

کتاب خاطرات «چه اتفاقی افتاد» نوشته «هیلاری کلینتون»‌ بیش از 100 هزار نسخه در بریتانیا به فروش رسید. این کتاب که در رابطه با اتفاقات کمپین انتخاباتی ریاست‌جمهوری سال 2016 بود، در سال 2017 منتشر شد.

 در مجموع 300 هزار نسخه از دیگر کتاب‌های خاطرات «هیلاری کلینتون»‌ با نام‌های «تاریخ زندگی» و «تصمیم‌های دشوار» به فروش رسیده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان